J’ai perdu mon couteau

 J'ai perdu mon couteau
 sur la table
 entre le grille-pain
 et la confiture de marrons,
 disparu
 dans la ruelle des mauvais garçons.

 Je suis parti en forêt
 escarbouclée de pins pleureurs
 sève dégoulinante en leurs blessures
 à mesure des feuilles de châtaigniers
 crissantes sous la semelle
 dans leur humide literie.

 Quelques brumes légères
 en limite de visibilité
 se mouvaient vers l'amont
 accompagnées du bruit des moteurs
 sirotant l'asphalte
 de chuintantes lampées.

 Magnitude sept
 à remonter le chenal
 les dauphins nous suivaient
 sans coup férir
 en limite de l'estran
 aux perles de cristal.

 Les trois jeunes gens
 caracolaient de vignette en vignette
 déposées relevées alignées détournées
 en grande animation
 sur la nappe de mère-grand
 blanche hermine
 et rouge du bonnet.

 Y'aurait pu avoir des oiseaux
 mais la basse brume
 étouffait la geste animale
 moqueur toutefois
 un geai déchira la ouate de ces lieux
 d'une stridence ravageuse.

 Mission accomplie
 nous bûmes force bon vin
 la raclette dégorgea
 ses langues de fromages liquéfiés
 il y eu de la voix
 les adultes haussaient le ton
 les plus jeunes activaient la fourchette
 les femmes riaient ou dormaient.

 Mille fleurs poussaient sur le dégorgeoir  
 le fossé rempli de mucus
 faisait de l'ombre aux primevères
 l'avancée sagittale de la lune
 finissait son quart.

 La maison était de bois
 de chaleur et de cris
 les escaliers à la volée
 déposaient sur le palier
 les alcôves de vie
 la cuisine
 odorante
 le séjour
 au feu de cheminée
 le couchage
 spacieux
 l'informatique
 discrète
 a musica
 toujours présente
 le matériel de montagne
 pendouillant.

 Régnait l'ordre concerté
 au hasard des réparties
 c'était féroce
 vivant et complice
 en cette libération des forces vives,
 la jeunesse jouait à se faire peur,
 les adultes catapultaient les bons mots
 tels des pruneaux au sortir du bocal,
 le vieil homme écrivait son défit
 pour que les miettes de l'assaut festif
 subsistent.   

 J'ai égaré mon laguiole
 et demande aux lutins malins
 de le faire surgir
 entre la pain et le vin
 au sortir du four à bois
 ayant servi la fois dernière
 à rôtir la dinde de dix kilos.  
 
 Quatre voiles
 et leurs reflets
 en l'onde des origines
 à papillonner
 en quête de vent
 privant le ciel
 d'un déploiement céans. 
 
 Chers humains de ma famille
 j'ai remisé mes médailles
 d'ancien missionnaire
 dans l'ostensoir
 des promesses jadis émises
 entre la lentille et le caillou
 quand le feu débordant de joie
 faisait craquer les articulations
 des anciens 
 dont je deviens le parangon.  

 Mille étoiles scintillèrent
 nous nous mîmes en marche
 les neuf planètes
 autour de notre soleil
 à émettre cette énergie
 de tout temps éraflée
 aux cimaises
 toiles colorées
 sous le pinceau
 des eaux et des forêts
 ma parentèle
 u mo caru
 Bélisaire effronté
 la goule pleine
 des sucreries de la veille. 

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Cette simple chambre transitoire

 Stu sapè fà trà noi   
 sta parolla 
 questa ombra da e nostre differenzi   
 appiccicatu à e spine di e rose hips   
 stu ligame chì ci unisce   
 u soffiu chì ci porta   
 spirale vorticosa   
 à questa umile camera di transizione.   
   
 Ensemble,   
 in a polvera di l'obliu   
 nebbie d'autunno   
 aspetta ch'ellu venga   
 in cunferma di a nostra fatuità   
 risolve l'ultimu affare   
 poi ritirate solu   
 à u latu di tuttu.    
   
 Ci sò tali notti   
 chè u mo sangue   
 figliolu Sang   
 mi chjama da a prufundità di e cripte   
 per fallimentu esse statu   
 le long des mains courantes sociétales   
 intactu sottu a tempesta
 u cappucciu avvitatu nantu à a testa.    

    
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Précis de communication

Ti vedu.

Intende per cumunicà cun voi.

Je prends mon temps et réfléchis à ce que je pourrai faire pour te connaître mieux.

Per una postura neutru, da un distaccamentu, un ritirata di e mo energie fisiche è emutivu, Ti capiscu in u to sfarente, a vostra cumplessità, in u puzzle di a vostra custituzione, in i vostri referenze, in i vostri differenzi cù questu chì sò.

Aghju qualchì sensazioni è emozioni in dialogu cù i vostri sensazioni è emozioni senza liberate è gonfiate per vedeli, li nomi, qualificà li, classificà li, li cuntene.

Allora vene à puntu chjamatu, per riduzzione di l'attenzione, da una cuncentrazione sensitiva, a ingiunzione cuntimplativa per capisce cù u pensamentu è l'intuizione l'aspettu di u vostru esse spotted cum'è un sanu à cuncede in un sèmplice è unicu tuttu – una forma.

In questu I truvate a vostra essenza stessa, u puntu da chì tuttu stende, tuttu si stende, tuttu cascà.

Per questu I trascende a forma da una saviezza di l'approcciu à quale accede da empatia à a vostra propria mente, sguassà u cuntestu di i nostri pinsamenti è u nostru mondu.

và à u core, versu a quintessenza, puntu unicu, a dimensione zero di u mo desideriu ti cunnosce megliu.

Possu cunzidira u vostru mondu, comu si vede, mentre l'espirate, piaci tu l'esalti.

Intru in u vostru mondu.

I vecu è l'approcciu in u sintimu è l'intelligenza.

Eiu sì sperimentà a vita da a vostra propria perspettiva.

Esse, à u puntu riunione di i dui cumpunenti di a lemniscate, simbulu di a nostra riunione, l'aspettu di u puntu di quintessenza di u mo mondu da u mo latu, è quellu di u vostru u vostru latu, esprime a fonte, a sumente di ciò chì serà, di ciò chì hè.

Pruvu pensa cum'è tè, cum'è sò a to mente è aghju ghjuntu s'è tù capisce da sè u puntu di quintessenza, l'interessu chì avete in noi per sapè.

Finu à avà Aghju manipulatu l'idee senza manipulà voi, mentre tù ch'eo chjamu o chì m'appellu tù campà in u mondu di e cose chì pudete tuccà è per sente, ciò chì ti importa, invocandu a cunniscenza, l'avvenimenti è persone chì vi sò familiarizati.

Hè quandu Creu un spaziu induve scontru, a “storia” chi si vestirà u mo fasciu di idee d'articuli di cunniscenza, di avvenimenti, di simboli è di puisia chì vi sò familiari, rendendu pussibule l'ascolta sensibile, integrativa è implicata in sta storia in quale vi moverete senza à pensà, cum'è di passà, cun innocenza è vigore, alla deriva da u vostru imaginazione è accettazione di feedback inconsciente.

Questu “storia”, ce supportu, diventerà un locu pulitu à quale avete accede cù u sensu cumunu è chì pudete approprità è scopre senza limiti quandu u tempu vene.

In questu spaziu di libertà vi sarà capaci di sperienze a mo pruposta, in u so riflessione, cum'è parte di una storia chì pudete fà u vostru propiu, chì puderia esse plausibile in a vostra propria vita è chì vi purterà in una avventura quì induve site.

Investirete campu prupostu in una postura libera alleviata da u pesu di causalità è a compitu.

Semu tutti dui ricchi di idee è sensibili à “storie”, storie brevi, leggende è parabole chì ci permettenu di esce da e nostre prigiò di a mente.

In u cumunicazione chì ogni emettimu è accolta à turnu l'energia cumunicatore di u desideriu, d'amore.

È vi percepirete strati successivi di “a storia” in currispundenza cù u vostru a storia di a vita per voi avanzendu à u vostru ritmu è cù u tempu. È vi perderete è scoprerete e strade cruciate. U differente strati di u vostru esse, di u vostru corpu, fisicu, eterica, emutivu è spirituale sarà appiccicatu è vibrerà.

Allora vene questu mumentu di libertà espressa quandu vi mandarà i vechji lune spinning, o tu esce da a gang di seguitori per fà a vostra rivoluzione, fà u vostru inversione è mette in risaltu i novi valori è cunvivialità specifichi reinventà u mondu di a cumunicazione.

Ùn hè micca in una sola spirienza a cunniscenza di u terminal nascerà. Ellu pò piglià una vita. Un ghjornu vene. Ùn pudemu micca forza cuincidenza. Basta à preparà e cundizioni è succede.

Allora venerà u mumentu viotu quandu mi metteraghju da parte abbandunendu u ghjocu à lascià postu à u puntu di a saviezza in contrappundu à u puntu di quintessenza prima evocatu.

eseguirò a inversione. Allora sarà primavera.

In ogni cumunicazione umanista chì deve participà à a crescita di l'esse, donner de soi-même c’est créer un champ de connivences où recourir à l’absence de soi afin d’être intensément présent.

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