Ranglar bilan qoplangan tuvalda yashash ikkala o'lchamda biridan ikkinchisiga cho'tkalar havoni harakatga keltiradi coulures aux lanières gouleyantesbelgilar paydo bo'ladi ular asl holiga qaytishi bilanoq. Qulflar ochiq hissiyotlarning kuchayishi noyob to'lqin haqiqati kamon talon-taroj qilganda suv va qirg'oq chinorlar qatorlari orasida au vent sifflantsur les bourgeons à venir. 500
Le poète ne se relit pasIl écritIl ne revient jamais sur ses pasIl s'éprend de l'agitation des foules. Il a compris à la fois tout et rien. Le grand détachement. L'expression poétique est peu réfléchieMais elle réfléchit le monde. L'extérieur est un puits de motsDe maux m - a - u - xÀ la source des mots. Le poète ne sauve pas l'humanitéIl essaye de se sauverLuiEn ses contorsions existentiellesQui le font s'ouvrir. Le poète est un gyrobroyeurIl est le metteur en motsDes existences autresPrésentes ou passées. Il est le vers et le fruitEt le bruitEt le verre et l'eau.499
Le temps
n’est pas constitutif d’un quelconque ordre ; ce qu’est par contre l’intuition
qui elle est aveugle au temps .
Le temps n’est que le passé et l’éternité . Il est impossible de penser le temps, de saisir le temps . La notion d’ “instant présent” est un oxymoron
Le temps ? Ce
montant vertical entre les deux parties de la fenêtre ; un avant, un
après, un tout près, un ressenti gauche / droite, une bipartition, un ailleurs
? La pensée s’exerce à le définir … et le temps file entre nos doigts .
Le temps ne
partage ni ne relie ; il permet un faux dialogue entre deux
illusions, il remplit un néant qui fait peur, il permet le bavardage sans que
l’après soit évoqué, il fausse la vie, il nous fait appeler “vie” ce
qui n’a pas eu le temps d’être, par manquement à la vie, par non acceptation de
notre finitude .
Le symbole, uning,
est une incarnation de la réalité, de ce qui fait du lien entre le sujet et
l’objet .
Il y a quelque
chose au delà du sujet et de l’objet ; il y a la résonance de la rencontre,
hors temps .
Ce qu’il y a de
contradictoire, de naïf, de mutilant entre le sujet et l’objet en relation
univoque, dépasse la capacité de parole . Cela exhausse et incite au mouvement
et à l’action, ce qui permet de passer à un autre niveau de réalité .
Il est nécessaire
de changer son positionnement en interrogeant sans cesse “la manière dont
je suis” par rapport au monde . Et si celà ne se peut, s’il y a répétition
des mêmes choses : c’est manquer la cible .
De passer d’un
niveau de réalité à un autre niveau de réalité ne peut se produire que lors
d’un certain état de disponibilité, quand quelque chose nous pénètre secrètement,
lors d’une claire observation sans parti pris, d’une méditation, d’un lâcher
prise …
C’est alors qu’un
temps nouveau est, l’instantané, le temps qui naît, un temps là, dans la fulgurance
de son émergence, un temps d’hier et d’aujourd’hui, un temps hors temps, la
plénitude de l’instant, comme si l’éternité se trouvait là, à ce moment, un
temps fait d’ailleurs et d’ici, le temps de la rencontre, et qui est bien plus
que la somme de ce qui nous convoque et de ce que nous sommes, un temps en
élévation qui promeut un autre niveau de conscience, un temps où aller, un
temps déjà là, le temps qui n’est pas constitutif, le temps qui néanmoins nous
embrase, l’âme alors exhaussée c’est-à-dire animée par le double mouvement de
l’accueil et du don de soi rassemblés dans l’embrasement de soi .
De saut en saut de sourire en soupir de soupir en sourire quoi que l'on fasse aujourd'hui fera face à la finitude pour demain et après-demain en débours de quelque nuit d'amour ~ accueillir le temps qui passe. Eclose chaque matin au chant du merle l'aurore nouvelle ouvre ses paupières pour une journée convoquée ~ présence à ce qui est. Remettre la maison en ordre nourrir le chat aller au marché déjeuner avec un ami ouvrir un livre refermer les pensées dans le linge blanc des souvenirs ~ accord avec ce qui vient.
Daraxt cho'qqilariga nafis ko'tarilish Keyin pastga yumshoq bo'shliqda shudring pufakchalari bo'ylab.
Niche korolla hasharotlar uchun javob beradi hatto shox ovozi ham ularni mast qiladi. Qoyaning pastki qismidagi soyali o'tish joyi quyosh ta'sirining aksi barglar orqali.
Va keyin hech narsa faqat nima kelishini tomosha qiling o'chadigan yorug'lik effektlari qora suvga yeting.
murabbo ritmik portlashlar bilan atletik chivin yoriq bo'ylab soyali sakkizoyoqlar bir-birini kuzatib boradi. Muqaddas toshlarga zulmatni uning inoyatiga olib kel. uning ko'z qorachig'i smorodina jele Bundan tashqari, kislota har qanday bahsni istisno qildi.
Ko'pchilik, ning ongining ongi ham bo'lishi mumkin
… va u erda, bu bizning borligimizning borlig'idir, bu bizni qaytib keltiradi
ekzistensialdan asosiyga, bu muhim narsa emas
mavhum, lekin Hayot
hayotimizdan, nafasimiz nafasi, yo'qning vijdonibo'l
xabardorlik….
Bu nafaqat bizning analitik ongimizni qiziqtiradi, lekin bizning
“Vizyon” va bizni oldinga qadam tashlashga taklif qiladi, bir qadam narida
biz to'xtatishimiz mumkin bo'lgan tasvirlar va alomatlar. Shunda
hech narsa bilmasligimizni bilish, bu donolikning boshlanishi.
Yomg'ir yog'ishi mumkin, yerga urilgan yomg'irda men bo'laman, JSSV
shitirlaydi va xushbo'y hidlarni ko'taradi. O'shaning borligi ham bo'ladi
yetib keldi, u erda va biz bilan sodir bo'lishi mumkin bo'lgan hamma narsadan tashqarida bo'lishni anglash,
hech qachon sodir bo'lmaganidek, uchrashuv lahzasi, bu inoyatning porlashi
bizni bizdan ko'ra ko'proq bog'laydi, bajo bo'lish timsolida
va xayr, erigan hislar va aks ettirishlar, tirik va o'lim bundan mustasno
bizning shaxsiyatimiz, o'zimizning bizga begona bo'lgan va qaysi qismimiz
begona, yomg'ir yog'ishidan ancha oldin, tuproq quriganidan keyin yaxshi.
Biz bormiz va bo'lganmiz, iz, lekin ilmni sukunatga almashtirgan iz, Borliq uchun ma'no variantlarini to'xtatib turish, bir o'zi bilan, a bo'l.
Konsert oq mittilar avec petits bateaux bleus frissons de l'âme.
Des nuages ténus oqlangan kayışlar ro'yxati asal notalari les pensées souveraines déposées aux frisures de l'esprit. Les passants du sans soucis bouclettes silhouete quyosh botishi ostida tongni hidla au travers du cèdre. Mur granuleux ko'z konfeti oyning tishi orzularni aks ettiradi jilmayuvchi gitara au glissedo des accords nima kutyapsiz Yo'q si ce n'est cette brise filtrant les souvenirs d'antan.
Konsert oq mittilar kichik ko'k qayiqlar ruhning titroqlaridir. Yupqa bulutlarga oqlangan kayışlar ro'yxati asal notalari o'rnatish va olib tashlash suveren fikrlar. Ehtiyotsiz o'tkinchilar jingalak ringletlar quyosh botishi ostida tongni hidla tunning marvaridlari. Donador devorga ko'z konfeti oyning tishi orzularni aks ettiradi jilmayuvchi gitara kelishuvlar kelishi bilan nima kutyapsiz Yo'q oddiy shabada bo'lmasa o'tgan yillar xotiralarini ko'tarish.
Boshida kelishuv bor. keyin yolg'iz erga o'tirish. oxir-oqibat jim bo'lish shamol esganda. Va davom etadi erdan shiftgacha. Oziqlantirish uchun qushlarning parvozi. kichik qo'l tanalarni almashish. Issiq joyga qo'yiladi teri. Yaxshi hidni chiqaradi gullar. Qimmatli undines kapalaklar uchadi. Ko'zimiz nurida yangi tongning yangiligi. Yuqorida yozish uchun qanday yorug'lik mumkin. Pastda qurish uchun ajoyib manba. Yuz bilan to'la sham yonadi.