sàmhchair a-staigh, 's e an
fèin-àicheadh. Tha e gu bhith beò gun ego.
Is e sàmhchair an iomairt as fheàrr agus as cumhachdaiche. Tha an
tòiseachadh le conaltradh, meas, etc. tha de nàdar nas ìsle.
Bidh tòiseachadh sàmhach a 'coileanadh atharrachadh cridhe.
Bidh sàmhchair a’ bruidhinn gun stad. Is e sruth leantainneach a th’ ann nach eil
briseadh a-steach ach le cainnt. Bidh faclan labhairteach a’ cur bacadh air cànan sàmhach
bidh sin a’ stad nuair a thòisicheas tu a’ bruidhinn. Tha sàmhchair na shìorraidh
eloquence fhad ‘s a tha faclan nan aghaidh.
Faodaidh tu èisteachd ri còmhraidhean mun fhìrinn agus coiseachd air falbh gun dad.
air a chumail fhad ‘s a bha e a’ conaltradh riagus “a bhi sàmhach”, ged nach labhair e a
aon fhacal, leanaidh sin gu tuigse nas fheàrr air a’ chuspair. Tha e
b'fhearr, aig ìre nan toraidhean a tha rin coileanadh, suidhe gu sàmhach
a' sgaoileadh sèimh agus neart a stigh na searmonachadh gu h-ard.
Dè as urrainn dhuinn fios a, eadhon an dèidh bliadhnaichean
còmhradh, faodar a ghlacadh sa bhad ann an sàmhchair, no mu choinneamh
sàmhchair.
Tha sàmhchair na fhìor theagasg a tha iomchaidh a-mhàin
luchd-rannsachaidh adhartach. Feumaidh luchd-rannsachaidh nach eil cho adhartach faclan gu
mìneachadhan fhìrinn, a dh’ aindeoin sin is urrainn iad a bhrosnachadh gus cumail orra air an t-slighe
sàmhchair. Leig fios dhuinn, ge-tà, gu bheil an fhìrinn fada nas fhaide na faclan agus nach eil a 'toirt seachad
air a ghabhail gun mhìneachadh.
Tha sàmhchair na chainnt gun chrìoch. Bidh cainnt ghuthach a’ cur bacadh air cainnt
sàmhach. Ann an sàmhchair tha dlùth cheangal ris an àrainneachd.
( teacsa air a bhrosnachadh le
Sri Ramana Maharshi)
J'accoquine le jeu de quine sans quiproquo avec néanmoins pas mal de graisse d'agneau .
Je requinque de prime abord la vaisselle familiale avec pas mal de mal car j'ai bien mal au cœur .
Pour me souvenir que le dimanche la sortie familiale nous conduisait au bois de Boulogne pour y cueillir sous la feuille sèche la fleur du printemps du temps où j'étais enfant et que je tenais la main de Lucette .
Il fallait passer le pont Mirabeau sous lequel coulait déjà la Seine faut-il qu'il m'en souvienne c'était bien rigolo de faire des ronds dans l'eau .
Au jardin des Bergères y'avait du lilas chez tante Marie et oncle Jean on s'asseyait sous la tonnelle les parents belotaient de vive voix il faisait bon y'avait Kabou le fils de la famille et son accent de Kabylie y'avait ce chien noir qui s'appelait Black boule de poils à la truffe sombre pleine d'un suin odorant y'avait un saladier rempli de fraises à la crème à quatre heures que c'était bon quand la radio donnait le résultat des courses préliminaires au cri de guerre " Merde ! J'en ai deux mais pas trois . "
De la poésie physique celle qui craque les articulations et noue le ventre celle qui bégaie dès le coup de balai passé De la poésie fraîche sur le devant de la fenêtre à la retombée des géraniums accablés par la gelée printanière Assassinat lent de la poésie replète celle des oxymorons des passages suspects en la beauté surfaite des bulles de plaisir dites et redites à merci Accablement de cette vie à nulle autre pareille hors le souvenir de mes amis partis en la froidure de la Terre promise Il est des fenêtres ouvertes en catimini pour laisser siffler la buée pressurée de la cocotte minute des convenances Fermons la et vivons cachés mon cachou d'amour.
Cha leig thu leas
buannachadh no call. Feumaidh tu a bhith gu h-iriosal ri bhith neo-sheasmhach agus sìorraidh .
Ma tha math
no droch smuaintean ionnsaigh ort agus sin le bhith a 'ghnìomhachd beatha,
Bidh thu a 'feuchainn ri barrachd smuaintean math a chruinneachadh na droch smuaintean, Gus a bhith
gu faod an solas faighinn thairis air feachdan olc ; Chan eil teagamh sam bith gu bheil an t-eòlas agad
thèid beatha a mheudachadh. Ach bhon t-sabaid seo, Cha chruinnich thu ach
Cladh, le tòrr dhaoine math is dona nach eil
bheir e dìreach do sgeulachd mu daonnachd a-steach. Bheir sinn dhut na h-urraman dhut
Oir bidh agad, a-mach à cuimhne, ghabh sùil air leantainneachd an àm a dh 'fhalbh .
Ach thusa, No
Am bi thu nuair a bhios gaoth an eachdraidh air cur às do bhith ?
Feumaidh tu a ràdh : “stad” gu na tha a 'tachairt aig
D 'eòlas, Instincition instinctal de d 'inntinn, chun seo a 'phuinnseanachd sin
Feumaidh tu bacadh a chuir air seanalan lùth do spionnadh domhainn .
Mar sin thusa
lorgaidh e fois milis air sàmhchair eadar smuaintean, Oir tha a
làthaireachd eadar smuaintean, Agus an làthair seo as urrainn dhuinn a chomharrachadh oir air sgàth
Is i cò sinn .
Chaidh ar teagasg
creidsinn “Tha mi a 'smaoineachadh sin a tha mi” Fhad 's a tha an fhìrinn“Tha mi agus, troimhe
mar thoradh air, Tha mi smaoineachadh”. Chaidh a theagasg gus comharran smuaintean a leantainn
Suidhichte stèidhichte air mu dheireadh a tha an urra ri miann agus aversion .
An urrainn dhuinn smaoineachadh mu dheidhinn
làthaireachd ?
Neo- !
Agus am freagairt seo
ag adhbhrachadh fois, faochadh, A-mach às an t-saoghal Freetion
ionnsaigheach agus iomall smaoineachaidh.
A 'tuiteam
anns an amar beòthail beatha làitheil a dh 'fhuiling, An ceist seo
a rèir coltais neo-sheasmhach ann an ath-nuadhachadh leantainneach an “mooi” tha
an leanabh a thathar a 'meas a rèir smaoineachadh eile, Agus an uairsin
Fear eile eile, Agus mar sin air adhart. Gu a “stad” dèan
Sluagh sìos na cairtean châstau airson dàta régurgitor fèin-ghluasadach
fèin-mhac-samhail a-steach le ar cuimhne-perroquet a 'smaoineachadh nas comasaiche
adhlacadh do cheann san amharc dìreach gus toirt oirnn fios a chuir gu dè nach urrainn a bhith
smaoinich, Aig a h-uile gineal eadar-dhealaichte, Agus fhathast cho faisg oirnn, gu ar n-inntinn an aghaidh
sàmhchair .
Na dèan dad,
dìreach cuir fàilte air an smaoineachadh no an t-fhaireachdainn a tha ag èirigh. Leig leis an fois
nàdarra, gu fìrinn nàdurrach an tè a tha thu, a ghabhail
Gun a bhith a 'smaoineachadh .
Chan eil e gu diofar cò
Tha thu a 'smaoineachadh a bhith, Tha fìrinn an tè a tha thu nas motha
Deagh ghlaodh a tha thu gu sòisealta a 'gabhail ris .
Fàs
a bhith ann fhèin, Fàs an mothachadh seo, an sealladh seo air an robh an
Achd chleasaichean, Tha an scrion seo air a bheil am film nad bheatha air a sgrìobadh,
Bi an fheachd seo a tha a 'brosnachadh dhut fada nas fhaide na na dreuchdan a tha thu a' mairsinn .
An seo, Chan eil e
chan e as urrainn dhut a bhith aon latha ach dìreach a-nis dè a tha thu
a-riamh. Agus bidh seo a 'dol tro bhith a' cur a-steach an inntinn gu sàmhchair .
Bi nad thu fhèin an
fìor thidsear a 'fuireach anns gach fear agaibh, agus a tha air fhoillseachadh anns gach fear
rud, gu bheil e cho math dhut, bogadh
gu bheil thu san amar sòisealta a-mhàin a-staigh ort leis an dàmh seo
gum feum thu a ràdh “stad” do inntinn do bhalloping .
Tha an
tha fìor ann fhèin neo-ruigsinneach leis an neach-saidheans. Airson Bernard d’Espagnat he
gu dearbh “seòl”.
Is e amas an
tha fiosaig clasaigeach gu bhith a ’togail sealladh de thaisbeanaidhean gus faighinn a-mach agus
thoir cunntas air na tha fon bheille seo, an fhìor ann fhèin. Tha iad ag ràdh gu bheil i
tuairisgeulach. Tha e na bhunait airson a ’mhòr-chuid de theicneòlasan. Tha i a ’feuchainn
airson cunntas a thoirt air fìrinn mar a tha e. Mar sin tha buidhnean stuthan ann,
raointean dealain is electromagnetic a tha co-cheangailte ri samhlaidhean
matamataig a thathas ag ràdh a tha a ’gèilleadh ri laghan sònraichte. Tha feallsanaich ag ràdh gu bheil
a ’freagairt ri frèam realism ontological. Is e teòiridh a tha ag amas air
eòlas air na tha .
Nuair a bhios na meacanaig
nochd quantum, an smuain de rudan a tha ann fhèin, san fhànais,
fa leth bho chèile, buailteach a dhol air falbh air sgàth rudeigin
iomlanachd nach eil ga nochdadh fhèin don t-seallaidh ach a tha falaichte anns na co-aontaran.
Airson sin tha e gun fheum an tuairisgeul a dhèanamh, tha e riatanach gun teagamh a ràdh
axioms constitutive, a tha gu h-iomlan air an toirt seachad mar riaghailtean de
fàisneachd de na thèid a choimhead. Tha meacanaig Quantum ro-innseach
fiosrachadh. Tha na h-axioms aige den t-seòrsa : agus “air” rinn seo,
“air” cum seo ; anns am bheil an “air”, an neach-amhairc
daonna san fharsaingeachd, na phàirt riatanach den aithris .
Airson Bernard
Spàinntis, chan eil beairteas susbaint saidheans na laighe anns an
tuairisgeulan caochlaideach a tha am fear seo a ’moladh de fhìrinn ach gu math na bhroinn
comas synthesis reusanta a thoirt dhuinn, mar sin soillseach airson
an inntinn, uinneanan air am faicinn ; a tha a ’ciallachadh gu sònraichte synthesis
de ar comas ro-innse .
Tha an fhìor mhath
an, ach tha e fhathast fann. Tha e soilleir gu bheil rudeigin ann a tha gar seasamh.
Chan eil eòlas againn air an rud ann fhèin, ach tha co-dhiù againn
luchd-eòlais rithe. Tha sinn ga thuigsinn mar bhon taobh a-staigh, Anns a
beò .
An sealladh seo de
tha buaidh aig fìor veiled ma tha e dha-rìribh nar n-inntinn sin, den fhìrinn
den structar aige fhèin, a ’gearradh a-mach nithean taobh a-staigh cùl-raon rudan, e
tha e do-dhèanta an inntinn a shamhlachadh mar sgaoileadh den leithid
de na nithean sin. Faodaidh sinn a ràdh an uairsin gu bheil an spiorad a ’tighinn bho bhonn rudan. Ni mò an
chan eil nithean agus mothachaidhean nan rudan annta fhèin agus a ’bheachd air co-nochdadh
le chèile tha e coltach gu bheil rudeigin ceart aca .
Tha seo fìor, an cùl-sgeul seo
chan eil cùisean na rud. Tha e nas fhaide na àite agus cuideachd gun teagamh
ùine. Is esan am Bod .
Cha bhiodh
air an aon làimh bha saidheans uidheamaichte gus faighinn gu bonn rudan agus air an làimh eile
roinn ealain, an ceòl, bàrdachd, Spioradalachd … cuingealaichte ris an aon
aonta. Luchd-gràidh ealain, de cheòl no de bhàrdachd tha am faireachdainn glè
làidir sin, nas fhaide na an tlachd sìmplidh, na faireachdainnean a bha a ’faireachdainn aig na h-amannan sin
fosgail iad air a “Rudeigin” riatanach, air àrainn
dìomhair nach eil cead againn ach sealladh fhaighinn .
A thaobh
an rannsachadh airson brìgh, feumaidh sinn, aig làn fhorsa, mìneachadh a dh'fheumas sinn
a shireadh anns na tha nas àirde na sinn fhìn agus cò a th ’annainn, troimhe
mar thoradh air, dìomhair. Is e seo an fhìor, bhith, an diadhachd .
A ’dol an aghaidh an
fìrinn agus crìochan an dòigh saidheansail empirigeach, feumaidh an neach fa leth
aghaidh roghainn, far an tèid thu a-steach do eu-dòchas agus a dhreuchd, no
ceum a ghabhail a dh ’ionnsaigh an transcendence a tha Jaspers a’ gairm l’
“A ’gabhail a-steach” .
Inntinn an duine
glèidheadh seòrsa de chuimhne neo-shoilleir air an Bheith roimhe seo, de seo
A ’cuairteachadh coltach ris an fhìor veiled. Bhiodh gairmean enigmatic an uairsin
bhith, bha seòrsaichean ìomhaighean a ’dùsgadh rudan a’ faireachdainn, an dà chuid mì-chinnteach
agus chan eil sin gu math bun-bheachdail, tuilleadh “comasach”, san t-seagh seo
na, ann an co-bheachd na fìrinn fìrinneach, chan eil iad air an dùnadh a-mach leis an
dàta a th ’againn, ach ann am fiosaig clasaigeach, bha e coltach gu robh iad.
Ar n-oidhirpean gu
tha eòlas a ’toirt sealladh dhuinn den fhìor ann fhèin, ann am fiosaigs, a-steach
bàrdachd, ann an dìomhaireachd .
Cho dona sa tha
nach biodh duine a 'toirt a-steach a bhith air a threòrachadh, ann an spiorad, a dh'ionnsaigh a bhith, a dh ’ionnsaigh
mu dheireadh, Agus seo, às aonais an cinnt a ruighinn ? Tha seo mu dheireadh. An dìomhaireachd .
Question : comment puis-je
concevoir une autre personne comme un autre réel sans faire d’elle un objet de
mes besoins? Comment puis-je intégrer une considération radicale de l’autre
avec l’aspiration humaine profonde à l’expérience d’être-avec ?
Réponse: par une notion qui intègre les deux, “Eros”et son corollaire, la
relation érotique.
Chercher à être
relié au monde, être attiré par lui et poussé par lui, être curieux, chercher à
accéder à des gens, à des pensées, à des créations, sont des exemples de la
relation érotique au monde, une relation d’attention, de présence et de
conscience.
Eros n’a pas
l’intention de posséder, ni d’assimiler l’autre. Il vise une sorte “d’être
avec” cet autre par laquelle les différences individuelles se transforment
en parties mutuellement complémentaires qui ensemble forme un tout qui est plus
et autre chose que la somme de ses parties. Le tout, en retour, transforme les
personnes impliquées.
A propos de l’âme
engagée dans sa vie essentielle, il s’agit del’âme érotiqueet non del’âme désirante.
Ledésircherche à consommer le
monde, à transformer ce qui est autre en ce qui est mien.
Eros aime le monde
et révère sa beauté. Il veut fusionner ou rejoindre la beauté de ses objets. Il
ne les consomme pas.
Comme le désir,
Eros commence parle manque, mais ce qu’il cherche n’est pas telle ou telle satisfaction. Il
cherche àcompléter l’âmeelle-même.
Personne ne peut réussir seul à compléter son âme. Cela nécessite la volonté de transcender son ego et de s’immerger dans la situation que l’on partage avec l’autre personne et plus largement avec le monde.
Question : comment puis-je concevoir une autre personne comme un
autre réel sans faire d’elle un objet de mes besoins? Comment puis-je intégrer
une considération radicale de l’autre avec l’aspiration humaine profonde à
l’expérience d’être-avec ?
Réponse: par une
notion qui intègre les deux, “Eros”et son corollaire, la
relation érotique.
Chercher à être relié au monde, être attiré par
lui et poussé par lui, être curieux, chercher à accéder à des gens, à des
pensées, à des créations, sont des exemples de la relation érotique au monde,
une relation d’attention, de présence et de conscience.
Eros n’a pas l’intention de posséder, ni
d’assimiler l’autre. Il vise une sorte “d’être avec” cet autre par
laquelle les différences individuelles se transforment en parties mutuellement
complémentaires qui ensemble forme un tout qui est plus et autre chose que la
somme de ses parties. Le tout, en retour, transforme les personnes impliquées.
A propos de l’âme engagée dans sa vie essentielle,
il s’agit del’âme érotiqueet non del’âme désirante.
Ledésircherche à consommer le
monde, à transformer ce qui est autre en ce qui est mien.
Eros aime le monde et révère sa beauté. Il veut
fusionner ou rejoindre la beauté de ses objets. Il ne les consomme pas.
Comme le désir, Eros commence parle manque, mais ce qu’il cherche n’est
pas telle ou telle satisfaction. Il cherche àcompléter l’âmeelle-même.
Personne ne peut réussir seul
à compléter son âme. Cela nécessite la volonté de transcender son ego et de
s’immerger dans la situation que l’on partage avec l’autre personne et plus
largement avec le monde.
Ce parfum de rosecette gentillesse du regardcette bienveillance de la main tenduesont l'amourde cette porte ouverteoù être en retrait sur le trop de soioù être de trop sur l'aller vers et voirfaire le bilandans le silencealler en profondeur et en paixvers son épanouissement hors les peurshors la peur du manquehors la peur de la douleurhors la peur d'être agressélâcher les protectionsfaire le tour de notre être sourd et muetfaire l'expérience de la mise à nuen tolérancedans la légèreté du mental assagivers davantage de compassiondans la dessaisie de l'egone pas se perdredevant ces rencontres où la semence d'amourn'est que miroir et labyrinthepour revenir en maîtrise de soifaire le voyageaonarà petits passur le chemin d'ombre et de lumièreen donnant le change sans donner de leçonen se sachant frère et sœurpour joyeux et légerrepartirà soulever l'éternelle nouveautéde la transmission de la traditioncette tracecette audacecet au-delà des motsce sourire sur l'avenircette obligation de confiance .089
En pays cévenolde brumes et de forêts mêléesroutes toutes en viragemurettes de pierres sèchestraces d'un soleilencalminé sous la frondaisond'automne en sa lumièrefaite de clins d’œilet fardée de brusques échancrurespar le sourire grave des nuagesd'hiver aux glisses traîtressesde neige ensevelissant le fosséd'un printemps aux décoctions de verts naissantsd'été et sa brûluresaccageant d'un geste de la fauxle maquis pétillant de sécheressesous le ferme assautd'un vent rebelleque l'amour chafouinchâtaignes sous la mainet brusque retraitd'un regard soutenuaccompagne d'un trait de plumenotre montée vers le grandir de l'Êtrepour ensembleenchanter d'un pâle râleles moutons et les chèvresmuseaux tendusvers l'orage approchantfaisant de l'arc-en-cielle grand mystèredes choses dissoutesau-delà des serres et des cornichespar l'appel guttural du bergerverbeà ne pas distrairede la contemplationsur cette voie obligéepleine de lumignons improvisésoù cheminer le cœur en paixvers notre naissanceà tous semblable .088
Ce sont des recommandations à suivre pour vivre plus harmonieusement, être en accord avec le profond de soi-même et faire que les épreuves vécues soient des occasions de grandir en conscience dans un monde toujours plus complexe
Ils forment un code de conduite capable de
rapidement transformer notre vie en une expérience de liberté, de bonheur et
d’amour .
Ils proviennent des anciens Toltèques dont les
sages enseignaient aux hommes et aux femmes ce que signifiaient vivre
avec clarté et de façon exemplaire comme des guerriers pacifiques .
Le premier
accord toltèque est : “que votre parole soit impeccable”
La parole nous permet d’exprimer notre pouvoir
créateur. C’est par elle que nous manifestons les choses. La parole n’est pas
simplement un son ou un symbole écrit. C’est une force. Elle représente notre
capacité à communiquer, à penser, et donc à créer les évènements de notre vie.
La parole est si puissante qu’un seul mot peut changer une vie ou la détruire .
Chaque être humain est un magicien. Par notre
parole nous pouvons soit jeter un sort à quelqu’un, soit l’en libérer .
Le terme “impeccable” signifie, selon
son étymologie, “sans péché”. Un péché est quelque chose que nous
commettons contre nous-même. Le concept du péché est ici transformé, ce n’est
plus une affaire de morale ou de religion, c’est une affaire de bon sens. Le
péché commence avec le rejet de soi .
Portez une parole jugeante à l’encontre de
quelqu’un peut avoir pouvoir de magie noire qu’on appelle la médisance, ou la
propagation de rumeurs. La médisance est devenue la principale forme de
communication de la société humaine. Une vieille expression populaire dit que
“la misère aime la compagnie”, et les gens qui la pratiquent et en
souffrent ne veulent pas rester seuls. La propagation de rumeurs est
l’équivalent d’un virus informatique .
Nous pouvons évaluer le degré d’impeccabilité de
notre parole à l’aulne de l’amour que nous avons pour nous-même .
Le second
accord toltèque est que : “quoi qu’il arrive, n’en faites pas une affaire
personnelle”
Faire une affaire personnelle de ce qu’on dit de
nous, c’est donner son accord à une remarque qui peut être désobligeante. Dès
lors le poison s’infiltrera en nous et nous serons piégé. Et si nous nous faisons
piéger, c’est que nous nous prenons au sérieux et faisons de tout une affaire
personnelle. C’est que nous nous accordons de l’importance, ce qui est une
grande manifestation d’égoïsme puisque nous partons alors du principe que tout
ce qui nous arrive nous concerne. Nous ne sommes pas responsables de ce que les
autres font .
Si quelqu’un donne son opinion, n’en faisons pas
une affaire, parce que cette personne en vérité est confrontée à ses propres
sentiments et croyances, pour ne trouver rien de mieux que de nous déverser sa
propre affaire personnelle. Nous devenons une proie facile pour tous ces
prédateurs, tous ceux qui pratiquent la magie noire par leur parole. Ils
développent ce qu’en psychanalyse on appelle la projection. Discerner ce
mécanisme psychique qui ne peut que nous nuire est nécessaire .
Si quelqu’un ne nous traite pas avec amour et
respect, prenons comme un cadeau qu’il nous quitte un jour .
Ayons confiance en notre capacité à effectuer les
bons choix. Nous ne sommes pas responsable des actions d’autrui ; seulement de
nous-mêmes .
Le
troisième accord toltèque est : “ne faites pas de suppositions”
Nous nous imaginons des tas de choses et faisons
des suppositions à propos de tout. Ce qui est grave c’est que nous croyons
ensuite qu’elles sont la vérité. La tristesse et le drame auxquels nous avons
été confrontés dans notre vie proviennent de cette habitude de faire des
suppositions, de prêter des intentions à autrui et de prendre les choses
personnellement .
Il vaut toujours mieux poser des questions que de
faire des suppositions, parce que celles-ci nous programment à souffrir .
Nous supposons que tout le monde voit la vie comme
nous la voyons. Dans chaque relation on peut se laisser aller à supposer que
les autres nous connaissant, savent ce que nous pensons sans avoir à formuler
nos besoins, et qu’ils feront ce qu’il faut . Et s’ils ne le font pas nous
sommes blessés !
Si les autres se transforment, ce n’est pas parce
que nous en avons le pouvoir ; c’est plutôt parce qu’ils veulent évoluer .
On n’a pas à justifier l’amour ; l’amour est
présent ou il ne l’est pas. L’amour véritable consiste à accepter les gens tels
qu’ils sont sans essayer de les changer. En communiquant clairement, nos
relations vont changer, tout autant avec notre partenaire qu’avec tout le monde
.
On a tous des habitudes dont on est même pas
conscient. Les amener à la conscience est donc le premier pas à franchir .
Le
quatrième accord toltèque est : “faites toujours de votre mieux”
Tout est vivant, tout change constamment, par
conséquent notre mieux sera parfois à un haut niveau et d’autres fois à un
moins bon niveau .
Si nous faisons simplement de notre mieux, nous
vivrons notre existence intensément. Nous serons productif et serons bon envers
nous-même parce que nous donnerons à notre famille, à notre communauté, à toute
chose .
Etre dans l’action c’est vivre pleinement.
L’inaction est une manière de nier la vie. L’inaction, c’est rester assis
devant la télévision chaque jour pendant des années, parce que nous avons peur
d’être vivant et de prendre le risque d’exprimer ce que nous sommes .
Tout ce que nous savons et faisons couramment,
nous l’avons appris par la répétition. Nous sommes maître dans l’art de
marcher, de conduire, de parler, de chanter ou d’écrire parce que nous nous
sommes exercés .
Dans notre quête de liberté personnelle et
d’amour de soi, nous devons nous lever et agir. C’est ainsi que nous assumerons
notre humanité. Honorons l’homme ou la femme que nous sommes. Respectons notre
corps en l’appréciant, l’aimant, le nourrissant, le lavant, le soignant.
Adonnons-nous à des activités qui font du bien à notre corps. C’est par cette
voie que nous toucherons plus grand que nous et communierons avec le mystère .
Que chacun de nos actes devienne un rituel pour
adorer ce qui nous dépasse et nous conduit .
L’observance des quatre accords toltèques nous
permettra de devenir un guerrier capable de transcender la souffrance et de ne
jamais y revenir. La même chose vaut pour le bonheur. La seule raison pour
laquelle nous sommes heureux est parce que nous avons fait un choix. Le
bonheur, tout comme la souffrance, est un choix .