An t-sàmhchair

 sàmhchair a-staigh, 's e an fèin-àicheadh. Tha e gu bhith beò gun ego.

     Is e sàmhchair an iomairt as fheàrr agus as cumhachdaiche. Tha an tòiseachadh le conaltradh, meas, etc. tha de nàdar nas ìsle. Bidh tòiseachadh sàmhach a 'coileanadh atharrachadh cridhe.

     Bidh sàmhchair a’ bruidhinn gun stad. Is e sruth leantainneach a th’ ann nach eil briseadh a-steach ach le cainnt. Bidh faclan labhairteach a’ cur bacadh air cànan sàmhach bidh sin a’ stad nuair a thòisicheas tu a’ bruidhinn. Tha sàmhchair na shìorraidh eloquence fhad ‘s a tha faclan nan aghaidh.

     Faodaidh tu èisteachd ri còmhraidhean mun fhìrinn agus coiseachd air falbh gun dad. air a chumail fhad ‘s a bha e a’ conaltradh riagus “a bhi sàmhach”, ged nach labhair e a aon fhacal, leanaidh sin gu tuigse nas fheàrr air a’ chuspair. Tha e b'fhearr, aig ìre nan toraidhean a tha rin coileanadh, suidhe gu sàmhach a' sgaoileadh sèimh agus neart a stigh na searmonachadh gu h-ard.

     Dè as urrainn dhuinn fios a, eadhon an dèidh bliadhnaichean còmhradh, faodar a ghlacadh sa bhad ann an sàmhchair, no mu choinneamh sàmhchair.

     Tha sàmhchair na fhìor theagasg a tha iomchaidh a-mhàin luchd-rannsachaidh adhartach. Feumaidh luchd-rannsachaidh nach eil cho adhartach faclan gu mìneachadhan fhìrinn, a dh’ aindeoin sin is urrainn iad a bhrosnachadh gus cumail orra air an t-slighe sàmhchair. Leig fios dhuinn, ge-tà, gu bheil an fhìrinn fada nas fhaide na faclan agus nach eil a 'toirt seachad air a ghabhail gun mhìneachadh.

     Tha sàmhchair na chainnt gun chrìoch. Bidh cainnt ghuthach a’ cur bacadh air cainnt sàmhach. Ann an sàmhchair tha dlùth cheangal ris an àrainneachd.

( teacsa air a bhrosnachadh le Sri Ramana Maharshi) 

095

Tha mi ag aontachadh an toiseach

  J'accoquine
le jeu de quine
sans quiproquo
avec néanmoins pas mal de graisse d'agneau .

Je requinque
de prime abord
la vaisselle familiale
avec pas mal de mal car j'ai bien mal au cœur .

Pour me souvenir
que le dimanche
la sortie familiale
nous conduisait au bois de Boulogne
pour y cueillir
sous la feuille sèche
la fleur du printemps
du temps où j'étais enfant
et que je tenais la main de Lucette .

Il fallait passer le pont Mirabeau
sous lequel coulait déjà la Seine
faut-il qu'il m'en souvienne
c'était bien rigolo
de faire des ronds dans l'eau .

Au jardin des Bergères
y'avait du lilas
chez tante Marie et oncle Jean
on s'asseyait sous la tonnelle
les parents belotaient de vive voix
il faisait bon
y'avait Kabou le fils de la famille
et son accent de Kabylie
y'avait ce chien noir
qui s'appelait Black
boule de poils
à la truffe sombre
pleine d'un suin odorant
y'avait un saladier rempli de fraises à la crème
à quatre heures
que c'était bon
quand la radio donnait le résultat des courses
préliminaires au cri de guerre
" Merde ! J'en ai deux mais pas trois . "


094

Bàrdachd ùr is corporra

 De la poésie physique
celle qui craque les articulations
et noue le ventre
celle qui bégaie dès le coup de balai passé
De la poésie fraîche
sur le devant de la fenêtre
à la retombée des géraniums
accablés par la gelée printanière
Assassinat lent
de la poésie replète
celle des oxymorons
des passages suspects
en la beauté surfaite
des bulles de plaisir
dites et redites à merci
Accablement de cette vie à nulle autre pareille
hors le souvenir de mes amis partis
en la froidure de la Terre promise
Il est des fenêtres ouvertes
en catimini
pour laisser siffler la buée pressurée
de la cocotte minute des convenances
Fermons la
et vivons cachés
mon cachou d'amour.


093

An t-sìth

Na dèan tuilleadh Cogadh .

Bi glic nad Iarrtasan .

Cha leig thu leas buannachadh no call. Feumaidh tu a bhith gu h-iriosal ri bhith neo-sheasmhach agus sìorraidh .

Ma tha math no droch smuaintean ionnsaigh ort agus sin le bhith a 'ghnìomhachd beatha, Bidh thu a 'feuchainn ri barrachd smuaintean math a chruinneachadh na droch smuaintean, Gus a bhith gu faod an solas faighinn thairis air feachdan olc ; Chan eil teagamh sam bith gu bheil an t-eòlas agad thèid beatha a mheudachadh. Ach bhon t-sabaid seo, Cha chruinnich thu ach Cladh, le tòrr dhaoine math is dona nach eil bheir e dìreach do sgeulachd mu daonnachd a-steach. Bheir sinn dhut na h-urraman dhut Oir bidh agad, a-mach à cuimhne, ghabh sùil air leantainneachd an àm a dh 'fhalbh .

Ach thusa, No Am bi thu nuair a bhios gaoth an eachdraidh air cur às do bhith ?

Feumaidh tu a ràdh : “stad” gu na tha a 'tachairt aig D 'eòlas, Instincition instinctal de d 'inntinn, chun seo a 'phuinnseanachd sin Feumaidh tu bacadh a chuir air seanalan lùth do spionnadh domhainn .

 Mar sin thusa lorgaidh e fois milis air sàmhchair eadar smuaintean, Oir tha a làthaireachd eadar smuaintean, Agus an làthair seo as urrainn dhuinn a chomharrachadh oir air sgàth Is i cò sinn .

Chaidh ar teagasg creidsinn “Tha mi a 'smaoineachadh sin a tha mi” Fhad 's a tha an fhìrinn“Tha mi agus, troimhe mar thoradh air, Tha mi smaoineachadh”. Chaidh a theagasg gus comharran smuaintean a leantainn Suidhichte stèidhichte air mu dheireadh a tha an urra ri miann agus aversion .

An urrainn dhuinn smaoineachadh mu dheidhinn làthaireachd ?

Neo- !

Agus am freagairt seo ag adhbhrachadh fois, faochadh, A-mach às an t-saoghal Freetion ionnsaigheach agus iomall smaoineachaidh.

A 'tuiteam anns an amar beòthail beatha làitheil a dh 'fhuiling, An ceist seo a rèir coltais neo-sheasmhach ann an ath-nuadhachadh leantainneach an “mooi” tha an leanabh a thathar a 'meas a rèir smaoineachadh eile, Agus an uairsin Fear eile eile, Agus mar sin air adhart. Gu a “stad” dèan Sluagh sìos na cairtean châstau airson dàta régurgitor fèin-ghluasadach fèin-mhac-samhail a-steach le ar cuimhne-perroquet a 'smaoineachadh nas comasaiche adhlacadh do cheann san amharc dìreach gus toirt oirnn fios a chuir gu dè nach urrainn a bhith smaoinich, Aig a h-uile gineal eadar-dhealaichte, Agus fhathast cho faisg oirnn, gu ar n-inntinn an aghaidh sàmhchair .

Na dèan dad, dìreach cuir fàilte air an smaoineachadh no an t-fhaireachdainn a tha ag èirigh. Leig leis an fois nàdarra, gu fìrinn nàdurrach an tè a tha thu, a ghabhail Gun a bhith a 'smaoineachadh .

Chan eil e gu diofar cò Tha thu a 'smaoineachadh a bhith, Tha fìrinn an tè a tha thu nas motha Deagh ghlaodh a tha thu gu sòisealta a 'gabhail ris .

Fàs a bhith ann fhèin, Fàs an mothachadh seo, an sealladh seo air an robh an Achd chleasaichean, Tha an scrion seo air a bheil am film nad bheatha air a sgrìobadh, Bi an fheachd seo a tha a 'brosnachadh dhut fada nas fhaide na na dreuchdan a tha thu a' mairsinn .

An seo, Chan eil e chan e as urrainn dhut a bhith aon latha ach dìreach a-nis dè a tha thu a-riamh. Agus bidh seo a 'dol tro bhith a' cur a-steach an inntinn gu sàmhchair .

Bi nad thu fhèin an fìor thidsear a 'fuireach anns gach fear agaibh, agus a tha air fhoillseachadh anns gach fear rud, gu bheil e cho math dhut, bogadh gu bheil thu san amar sòisealta a-mhàin a-staigh ort leis an dàmh seo gum feum thu a ràdh “stad” do inntinn do bhalloping .

092

Fìor veiled of Spanish Bernard

   Tha an tha fìor ann fhèin neo-ruigsinneach leis an neach-saidheans. Airson Bernard d’Espagnat he gu dearbh “seòl”.

Is e amas an tha fiosaig clasaigeach gu bhith a ’togail sealladh de thaisbeanaidhean gus faighinn a-mach agus thoir cunntas air na tha fon bheille seo, an fhìor ann fhèin. Tha iad ag ràdh gu bheil i tuairisgeulach. Tha e na bhunait airson a ’mhòr-chuid de theicneòlasan. Tha i a ’feuchainn airson cunntas a thoirt air fìrinn mar a tha e. Mar sin tha buidhnean stuthan ann, raointean dealain is electromagnetic a tha co-cheangailte ri samhlaidhean matamataig a thathas ag ràdh a tha a ’gèilleadh ri laghan sònraichte. Tha feallsanaich ag ràdh gu bheil a ’freagairt ri frèam realism ontological. Is e teòiridh a tha ag amas air eòlas air na tha .

Nuair a bhios na meacanaig nochd quantum, an smuain de rudan a tha ann fhèin, san fhànais, fa leth bho chèile, buailteach a dhol air falbh air sgàth rudeigin iomlanachd nach eil ga nochdadh fhèin don t-seallaidh ach a tha falaichte anns na co-aontaran. Airson sin tha e gun fheum an tuairisgeul a dhèanamh, tha e riatanach gun teagamh a ràdh axioms constitutive, a tha gu h-iomlan air an toirt seachad mar riaghailtean de fàisneachd de na thèid a choimhead. Tha meacanaig Quantum ro-innseach fiosrachadh. Tha na h-axioms aige den t-seòrsa : agus “air” rinn seo, “air” cum seo ; anns am bheil an “air”, an neach-amhairc daonna san fharsaingeachd, na phàirt riatanach den aithris .

Airson Bernard Spàinntis, chan eil beairteas susbaint saidheans na laighe anns an tuairisgeulan caochlaideach a tha am fear seo a ’moladh de fhìrinn ach gu math na bhroinn comas synthesis reusanta a thoirt dhuinn, mar sin soillseach airson an inntinn, uinneanan air am faicinn ; a tha a ’ciallachadh gu sònraichte synthesis de ar comas ro-innse .

Tha an fhìor mhath an, ach tha e fhathast fann. Tha e soilleir gu bheil rudeigin ann a tha gar seasamh. Chan eil eòlas againn air an rud ann fhèin, ach tha co-dhiù againn luchd-eòlais rithe. Tha sinn ga thuigsinn mar bhon taobh a-staigh, Anns a beò .

An sealladh seo de tha buaidh aig fìor veiled ma tha e dha-rìribh nar n-inntinn sin, den fhìrinn den structar aige fhèin, a ’gearradh a-mach nithean taobh a-staigh cùl-raon rudan, e tha e do-dhèanta an inntinn a shamhlachadh mar sgaoileadh den leithid de na nithean sin. Faodaidh sinn a ràdh an uairsin gu bheil an spiorad a ’tighinn bho bhonn rudan. Ni mò an chan eil nithean agus mothachaidhean nan rudan annta fhèin agus a ’bheachd air co-nochdadh le chèile tha e coltach gu bheil rudeigin ceart aca .

Tha seo fìor, an cùl-sgeul seo chan eil cùisean na rud. Tha e nas fhaide na àite agus cuideachd gun teagamh ùine. Is esan am Bod .

Cha bhiodh air an aon làimh bha saidheans uidheamaichte gus faighinn gu bonn rudan agus air an làimh eile roinn ealain, an ceòl, bàrdachd, Spioradalachd … cuingealaichte ris an aon aonta. Luchd-gràidh ealain, de cheòl no de bhàrdachd tha am faireachdainn glè làidir sin, nas fhaide na an tlachd sìmplidh, na faireachdainnean a bha a ’faireachdainn aig na h-amannan sin fosgail iad air a “Rudeigin” riatanach, air àrainn dìomhair nach eil cead againn ach sealladh fhaighinn .

A thaobh an rannsachadh airson brìgh, feumaidh sinn, aig làn fhorsa, mìneachadh a dh'fheumas sinn a shireadh anns na tha nas àirde na sinn fhìn agus cò a th ’annainn, troimhe mar thoradh air, dìomhair. Is e seo an fhìor, bhith, an diadhachd .

A ’dol an aghaidh an fìrinn agus crìochan an dòigh saidheansail empirigeach, feumaidh an neach fa leth aghaidh roghainn, far an tèid thu a-steach do eu-dòchas agus a dhreuchd, no ceum a ghabhail a dh ’ionnsaigh an transcendence a tha Jaspers a’ gairm l’ “A ’gabhail a-steach” .

Inntinn an duine glèidheadh ​​seòrsa de chuimhne neo-shoilleir air an Bheith roimhe seo, de seo A ’cuairteachadh coltach ris an fhìor veiled. Bhiodh gairmean enigmatic an uairsin bhith, bha seòrsaichean ìomhaighean a ’dùsgadh rudan a’ faireachdainn, an dà chuid mì-chinnteach agus chan eil sin gu math bun-bheachdail, tuilleadh “comasach”, san t-seagh seo na, ann an co-bheachd na fìrinn fìrinneach, chan eil iad air an dùnadh a-mach leis an dàta a th ’againn, ach ann am fiosaig clasaigeach, bha e coltach gu robh iad.

Ar n-oidhirpean gu tha eòlas a ’toirt sealladh dhuinn den fhìor ann fhèin, ann am fiosaigs, a-steach bàrdachd, ann an dìomhaireachd .

Cho dona sa tha nach biodh duine a 'toirt a-steach a bhith air a threòrachadh, ann an spiorad, a dh'ionnsaigh a bhith, a dh ’ionnsaigh mu dheireadh, Agus seo, às aonais an cinnt a ruighinn ? Tha seo mu dheireadh. An dìomhaireachd .

091

Eros agus anam

Question : comment puis-je concevoir une autre personne comme un autre réel sans faire d’elle un objet de mes besoins? Comment puis-je intégrer une considération radicale de l’autre avec l’aspiration humaine profonde à l’expérience d’être-avec ?

     Réponse: par une notion qui intègre les deuxEros et son corollaire, la relation érotique.

Chercher à être relié au monde, être attiré par lui et poussé par lui, être curieux, chercher à accéder à des gens, à des pensées, à des créations, sont des exemples de la relation érotique au monde, une relation d’attention, de présence et de conscience.

Eros n’a pas l’intention de posséder, ni d’assimiler l’autre. Il vise une sorted’être aveccet autre par laquelle les différences individuelles se transforment en parties mutuellement complémentaires qui ensemble forme un tout qui est plus et autre chose que la somme de ses parties. Le tout, en retour, transforme les personnes impliquées.

A propos de l’âme engagée dans sa vie essentielle, il s’agit de l’âme érotique et non del’âme désirante.

Le désir cherche à consommer le monde, à transformer ce qui est autre en ce qui est mien.

Eros aime le monde et révère sa beauté. Il veut fusionner ou rejoindre la beauté de ses objets. Il ne les consomme pas.

Comme le désir, Eros commence parle manque, mais ce qu’il cherche n’est pas telle ou telle satisfaction. Il cherche àcompléter l’âme elle-même.

Personne ne peut réussir seul à compléter son âme. Cela nécessite la volonté de transcender son ego et de s’immerger dans la situation que l’on partage avec l’autre personne et plus largement avec le monde.

090

L’ÉROS et l’âme





Question : comment puis-je concevoir une autre personne comme un autre réel sans faire d’elle un objet de mes besoins? Comment puis-je intégrer une considération radicale de l’autre avec l’aspiration humaine profonde à l’expérience d’être-avec ?

     Réponse: par une notion qui intègre les deuxEros et son corollaire, la relation érotique.

Chercher à être relié au monde, être attiré par lui et poussé par lui, être curieux, chercher à accéder à des gens, à des pensées, à des créations, sont des exemples de la relation érotique au monde, une relation d’attention, de présence et de conscience.

Eros n’a pas l’intention de posséder, ni d’assimiler l’autre. Il vise une sorted’être aveccet autre par laquelle les différences individuelles se transforment en parties mutuellement complémentaires qui ensemble forme un tout qui est plus et autre chose que la somme de ses parties. Le tout, en retour, transforme les personnes impliquées.

A propos de l’âme engagée dans sa vie essentielle, il s’agit de l’âme érotique et non del’âme désirante.

Le désir cherche à consommer le monde, à transformer ce qui est autre en ce qui est mien.

Eros aime le monde et révère sa beauté. Il veut fusionner ou rejoindre la beauté de ses objets. Il ne les consomme pas.

Comme le désir, Eros commence parle manque, mais ce qu’il cherche n’est pas telle ou telle satisfaction. Il cherche àcompléter l’âme elle-même.

     Personne ne peut réussir seul à compléter son âme. Cela nécessite la volonté de transcender son ego et de s’immerger dans la situation que l’on partage avec l’autre personne et plus largement avec le monde.

090

Le chemin de la rose

 Ce parfum de rose
 cette gentillesse du regard
 cette bienveillance de la main tendue
 sont l'amour
 de cette porte ouverte
 où être en retrait sur le trop de soi
 où être de trop sur l'aller vers et voir
 faire le bilan
 dans le silence
 aller en profondeur et en paix
 vers son épanouissement hors les peurs
 hors la peur du manque
 hors la peur de la douleur
 hors la peur d'être agressé
 lâcher les protections
 faire le tour de notre être sourd et muet
 faire l'expérience de la mise à nu
 en tolérance
 dans la légèreté du mental assagi
 vers davantage de compassion
 dans la dessaisie de l'ego
 ne pas se perdre
 devant ces rencontres où la semence d'amour
 n'est que miroir et labyrinthe
 pour revenir en maîtrise de soi
 faire le voyage
 aonar
 à petits pas
 sur le chemin d'ombre et de lumière
 en donnant le change sans donner de leçon
 en se sachant frère et sœur
 pour joyeux et léger
 repartir
 à soulever l'éternelle nouveauté
 de la transmission de la tradition
 cette trace
 cette audace
 cet au-delà des mots
 ce sourire sur l'avenir
 cette obligation de confiance .


 089 

Si douce la vie

 En pays cévenol
 de brumes et de forêts mêlées
 routes toutes en virage
 murettes de pierres sèches
 traces d'un soleil
 encalminé sous la frondaison
 d'automne en sa lumière
 faite de clins d’œil
 et fardée de brusques échancrures
 par le sourire grave des nuages
 d'hiver aux glisses traîtresses
 de neige ensevelissant le fossé
 d'un printemps aux décoctions de verts naissants
 d'été et sa brûlure
 saccageant d'un geste de la  faux
 le maquis pétillant de sécheresse
 sous le ferme assaut
 d'un vent rebelle
 que l'amour chafouin
 châtaignes sous la main
 et brusque retrait
 d'un regard soutenu
 accompagne d'un trait de plume
 notre montée vers le grandir de l'Être
 pour ensemble
 enchanter d'un pâle râle
 les moutons et les chèvres
 museaux tendus
 vers l'orage approchant
 faisant de l'arc-en-ciel
 le grand mystère
 des choses dissoutes
 au-delà des serres et des corniches
 par l'appel guttural du berger
 verbe
 à ne pas distraire
 de la contemplation
 sur cette voie obligée
 pleine de lumignons improvisés
 où cheminer le cœur en paix
 vers notre naissance
 à tous semblable .


 088 

Les quatre accords toltèques

Ce sont des recommandations à suivre pour vivre plus harmonieusement, être en accord avec le profond de soi-même et faire que les épreuves vécues soient des occasions de grandir en conscience dans un monde toujours plus complexe

Ils forment un code de conduite capable de rapidement transformer notre vie en une expérience de liberté, de bonheur et d’amour .

Ils proviennent des anciens Toltèques dont les sages enseignaient aux hommes et aux femmes ce que signifiaient vivre avec clarté et de façon exemplaire comme des guerriers pacifiques .

     Le premier accord toltèque est : “que votre parole soit impeccable

La parole nous permet d’exprimer notre pouvoir créateur. C’est par elle que nous manifestons les choses. La parole n’est pas simplement un son ou un symbole écrit. C’est une force. Elle représente notre capacité à communiquer, à penser, et donc à créer les évènements de notre vie. La parole est si puissante qu’un seul mot peut changer une vie ou la détruire .

Chaque être humain est un magicien. Par notre parole nous pouvons soit jeter un sort à quelqu’un, soit l’en libérer .

Le termeimpeccablesignifie, selon son étymologie, “sans péché”. Un péché est quelque chose que nous commettons contre nous-même. Le concept du péché est ici transformé, ce n’est plus une affaire de morale ou de religion, c’est une affaire de bon sens. Le péché commence avec le rejet de soi .

Portez une parole jugeante à l’encontre de quelqu’un peut avoir pouvoir de magie noire qu’on appelle la médisance, ou la propagation de rumeurs. La médisance est devenue la principale forme de communication de la société humaine. Une vieille expression populaire dit quela misère aime la compagnie”, et les gens qui la pratiquent et en souffrent ne veulent pas rester seuls. La propagation de rumeurs est l’équivalent d’un virus informatique .

Nous pouvons évaluer le degré d’impeccabilité de notre parole à l’aulne de l’amour que nous avons pour nous-même .

     Le second accord toltèque est que : “quoi qu’il arrive, n’en faites pas une affaire personnelle

Faire une affaire personnelle de ce qu’on dit de nous, c’est donner son accord à une remarque qui peut être désobligeante. Dès lors le poison s’infiltrera en nous et nous serons piégé. Et si nous nous faisons piéger, c’est que nous nous prenons au sérieux et faisons de tout une affaire personnelle. C’est que nous nous accordons de l’importance, ce qui est une grande manifestation d’égoïsme puisque nous partons alors du principe que tout ce qui nous arrive nous concerne. Nous ne sommes pas responsables de ce que les autres font .

Si quelqu’un donne son opinion, n’en faisons pas une affaire, parce que cette personne en vérité est confrontée à ses propres sentiments et croyances, pour ne trouver rien de mieux que de nous déverser sa propre affaire personnelle. Nous devenons une proie facile pour tous ces prédateurs, tous ceux qui pratiquent la magie noire par leur parole. Ils développent ce qu’en psychanalyse on appelle la projection. Discerner ce mécanisme psychique qui ne peut que nous nuire est nécessaire .

Si quelqu’un ne nous traite pas avec amour et respect, prenons comme un cadeau qu’il nous quitte un jour .

Ayons confiance en notre capacité à effectuer les bons choix. Nous ne sommes pas responsable des actions d’autrui ; seulement de nous-mêmes .

     Le troisième accord toltèque est : “ne faites pas de suppositions

Nous nous imaginons des tas de choses et faisons des suppositions à propos de tout. Ce qui est grave c’est que nous croyons ensuite qu’elles sont la vérité. La tristesse et le drame auxquels nous avons été confrontés dans notre vie proviennent de cette habitude de faire des suppositions, de prêter des intentions à autrui et de prendre les choses personnellement .

Il vaut toujours mieux poser des questions que de faire des suppositions, parce que celles-ci nous programment à souffrir .

Nous supposons que tout le monde voit la vie comme nous la voyons. Dans chaque relation on peut se laisser aller à supposer que les autres nous connaissant, savent ce que nous pensons sans avoir à formuler nos besoins, et qu’ils feront ce qu’il faut . Et s’ils ne le font pas nous sommes blessés !

Si les autres se transforment, ce n’est pas parce que nous en avons le pouvoir ; c’est plutôt parce qu’ils veulent évoluer .

On n’a pas à justifier l’amour ; l’amour est présent ou il ne l’est pas. L’amour véritable consiste à accepter les gens tels qu’ils sont sans essayer de les changer. En communiquant clairement, nos relations vont changer, tout autant avec notre partenaire qu’avec tout le monde .

On a tous des habitudes dont on est même pas conscient. Les amener à la conscience est donc le premier pas à franchir .

      Le quatrième accord toltèque est : “faites toujours de votre mieux

Tout est vivant, tout change constamment, par conséquent notre mieux sera parfois à un haut niveau et d’autres fois à un moins bon niveau .

Si nous faisons simplement de notre mieux, nous vivrons notre existence intensément. Nous serons productif et serons bon envers nous-même parce que nous donnerons à notre famille, à notre communauté, à toute chose .

Etre dans l’action c’est vivre pleinement. L’inaction est une manière de nier la vie. L’inaction, c’est rester assis devant la télévision chaque jour pendant des années, parce que nous avons peur d’être vivant et de prendre le risque d’exprimer ce que nous sommes .

Tout ce que nous savons et faisons couramment, nous l’avons appris par la répétition. Nous sommes maître dans l’art de marcher, de conduire, de parler, de chanter ou d’écrire parce que nous nous sommes exercés .

Dans notre quête de liberté personnelle et d’amour de soi, nous devons nous lever et agir. C’est ainsi que nous assumerons notre humanité. Honorons l’homme ou la femme que nous sommes. Respectons notre corps en l’appréciant, l’aimant, le nourrissant, le lavant, le soignant. Adonnons-nous à des activités qui font du bien à notre corps. C’est par cette voie que nous toucherons plus grand que nous et communierons avec le mystère .

Que chacun de nos actes devienne un rituel pour adorer ce qui nous dépasse et nous conduit .

L’observance des quatre accords toltèques nous permettra de devenir un guerrier capable de transcender la souffrance et de ne jamais y revenir. La même chose vaut pour le bonheur. La seule raison pour laquelle nous sommes heureux est parce que nous avons fait un choix. Le bonheur, tout comme la souffrance, est un choix .

087

La présence à ce qui s'advient