
An duine tha e na iomlanachd neo-sgaraichte. Tro bhith a 'ceangal a' chuirp, a’ toirt aire don psyche co-cheangailte ri fiùghantach fosgladh mothachaidh ann an sealladh spioradail, is aon duine. Tha an sealladh trì-phàirteach seo den chinne-daonna air a chruthachadh le : an corp-CO-, lann-AM-, an inntinn-ES- tha riatanach airson a bhith mar phàirt den t-slighe fàs againn, airson an duine “thig” .
Le corps n’est pas le tombeau de l’âme comme le pensait Platon, ach an inneal-ciùil air a bhrosnachadh leis an Spiorad. Anns an dòigh-obrach againn, être spirituel ce n’est pas échapper au corps mais s’ouvrir dans son corps à l’action de l’Esprit. Le corps traduit, d’une manière palpable et physique ce qui est autre, dè tha metaphysical, ce qui est impalpable et invisible . Le corps nous met en contact avec la réalité et nous permet un premier déchiffrage de l’univers qui nous entoure. Leis, chì sinn, steach, suathadh, a faireachdainn, a bhlasad. Par nos sens nous accueillons des informations tangibles, informations qui peuvent nous faire accéder à des plans subtils .
Tha dòigh aonaichte aig Iùdhaich a thaobh mac an duine. Ils le considèrent comme un tout : la cathair (ro-innse) pénétrée par le souffle (neimhe) où la chair est moins la chair-viande que l’Homme tout entier dans sa dimension cosmique et la “neimhe” la vitalité de la chair, ciod a tha ga chur ann an gluasad. Thall an sin, la chair ne se saisit jamais séparée du souffle. La chair sans le souffle n’est plus chair mais cadavre .
Tha an Bìoball cuideachd a’ toirt a-steach a’ bhun-bheachd à“Uisge” WHO freagarrach do Spiorad Dhè, an anail bheothail. Seo “Uisge” a' brosnachadh an creutair neo-chriochnach gu'm bheil sinn gu bhi 'n ar comh-pairt d' an diithaich de choileanadh, de fhàs a bhith. Tha an “Uisge” a 'ceadachadh a stèidheachadh co-leanailteachd an dà phàirt a tha ann am Manainn, “ro-innse” et“neimhe” . Bheir i spionnadh dhaibh .
Les Grecs ont perçu que la distinction entre l’esprit et l’âme s’avère essentielle. Platon pensait qu’en son intériorité l’âme prend conscience d’un quelque chose d’autre, elle est au-delà des considératins bassement matérielles, de a mhiann air tar-ghnèitheachd . Cette dimension de l’âme, ghairm e i “nous”. Le “nous” est apparenté à un organe de vision. Tha e na chomas, au sein de la psyché de poser un regard sur les éléments de la psyché .
Canar cuideachd pàirt àrd den anam no puing math de lann, le“nous” aithnichear e fèin domhainn-chridheach mar chomas airson sàmhchair, cogais agus diongmhaltas. An comas airson sàmhchair a-staigh no “Hesychia” deuchainn anns an meòrachadh agus ùrnaigh, tha e a’ comharrachadh suidheachadh seasmhach. An comas de chogais, tha faireachdainn agus cainnt a’ leigeil le Man a bhith mothachail de na gluasadan a-staigh aige agus a bhith comasach air an ainmeachadh mar na faireachdainnean, iad faireachdainnean, faireachdainnean, fulangas. comas co-dhùnaidhean agus 's e diongmhaltas an t-saorsa so a tha aig an Duine gu clàradh agus fuireach ann an fiùghantachd a-staigh gun a bhith air do tharraing leis an iarrtusan o'n t-saoghal, no leigeadh leotha fèin a bhi air an tarruing le smuaintean dìosganach .
Is ann an sin a tha an Spiorad, le “neuma”, Tha teirm Grèigeach a’ ciallachadh an anail a’ tighinn bho Dhia a’ tighinn gus spionnadh a thoirt don bhith. Il éclaire toute chose. Nous sommes alors des êtres en devenir d’être réellement des êtres vivants . Tha e an urra rinn gun a bhith ag ionndrainn an targaid, gun sinn a dhùnadh, gus sinn fhèin ath-rèiteachadh a rèir ar dearbh-aithne pearsanta fhèin, d’accéder à notre propre désir, à notre propre manière d’être car la parole de chacun d’entre nous est essentielle pour l’ensemble .
Is ann tron dòigh-obrach seo dean duine “thig” gun urrainn dhuinn adhartas a dhèanamh a dh’ionnsaigh rèiteachadh a-staigh, bunait gach beatha dhàimheil sìtheachadh .
174