L’homme “coames”

Murume wacho chinhu chisingaparadzaniswi chose. Kuburikidza nekubatanidzwa kwemuviri, tichifunga nezve psyche yakabatana nekuchinja kwekuvhura kwekuziva mune maonero zvemweya, murume mumwe chete. Ichi chiratidzo chetatu chemunhu chakaumbwa by : muviri-CO-, blade-AM-, pfungwa-ES- ndizvo zvakakosha kuti tive chikamu chenzira yedu yekukura kwekuve, kumurume “coames” .

Le corps n’est pas le tombeau de l’âme comme le pensait Platon, asi chiridzwa chakafuridzirwa noMweya. Mukuita kwedu, être spirituel ce n’est pas échapper au corps mais s’ouvrir dans son corps à l’action de l’Esprit. Le corps traduit, d’une manière palpable et physique ce qui est autre, chii chinonzi metaphysical, ce qui est impalpable et invisible . Le corps nous met en contact avec la réalité et nous permet un premier déchiffrage de l’univers qui nous entoure. Naiye, tinogona kuona, entender, kubata, kunzwa, kuravira. Par nos sens nous accueillons des informations tangibles, informations qui peuvent nous faire accéder à des plans subtils .

MaJuda ane maitiro akabatana kuvanhu. Ils le considèrent comme un tout : la chair (bass) pénétrée par le souffle (néfesh) où la chair est moins la chair-viande que l’Homme tout entier dans sa dimension cosmique et la “néfesh” la vitalité de la chair, chii chinoimisa. Uko, la chair ne se saisit jamais séparée du souffle. La chair sans le souffle n’est plus chair mais cadavre .

The Bhaibheri inosumawo pfungwa ye“Ruah” WHO kunokwanirisa Mweya waMwari, mweya unosimbisa. Izvi “Ruah” incites chisikwa chisina kupera chatinofanira kuva chikamu chesimba yekubudirira, yekukura kwehunhu. The “Ruah” inobvumira kugadzirisa kubatana kwezvikamu zviviri zvinoumba zveMunhu, “bass” et“néfesh” . Anovapa simba .

Les Grecs ont perçu que la distinction entre l’esprit et l’âme s’avère essentielle. Platon pensait qu’en son intériorité l’âme prend conscience d’un quelque chose d’autre, elle est au-delà des considératins bassement matérielles, nezvechishuvo chake chekupfuura . Cette dimension de l’âme, akamudaidza “noûs”. Le “noûs” est apparenté à un organe de vision. Iye ndiye mukana, au sein de la psyché de poser un regard sur les éléments de la psyché .

Inonziwo chikamu chepamusoro chemweya kana pfungwa yakanaka ye blade, le“noûs” anozvizivisa zvakadzika-moyo sekukwanisa kunyarara, yehana uye kutsunga. Kugona kunyarara kwemukati kana “hesychia” experiment mu kufungisisa nomunyengetero, rinoratidzira chimiro chakatsiga chokuva. Kugona yehana, zvekutaura nekutaura zvinobvumira Munhu kuti azive zvemafambiro ake emukati uye kukwanisa kuzvidoma semamoods, the manzwiro, manzwiro, zvido. kugona kuita sarudzo uye kutsunga ndiko rusununguko urwu rwekuti Munhu anyore uye ramba uri musimba remukati pasina kutsauswa ne mikumbiro kubva munyika kana kuzvibvumira kutsauswa nepfungwa dzeparasite .

Ipapo ndipo panobva Mweya, le “pneuma”, Izwi rechiGiriki rinoreva kuti Mweya unobva kuna Mwari rinouya kuzopa simba. Il éclaire toute chose. Nous sommes alors des êtres en devenir d’être réellement des êtres vivants . Zviri kwatiri kuti tisapotsa tarisiro, kwete kutivhara, kuzvigadzirisa pachedu maererano nehunhu hwedu pachedu, d’accéder à notre propre désir, à notre propre manière d’être car la parole de chacun d’entre nous est essentielle pour l’ensemble .

Iri kuburikidza nenzira iyi yemurume wacho “coames” kuti tifambire mberi pakuyanana kwomukati, hwaro hwehupenyu hwese hwehukama fadza .

174

siya mhinduro

Yako email kero haizoburitswa. Nzvimbo dzinodiwa dzakamakwa *

Iyi saiti inoshandisa Akismet kuderedza spam. Dzidza kuti data rako rekutaura rinogadziriswa sei.