Nyob rau ntawm tus nquab 'sandbox
muaj cov tub ntxhais nkauj xwb nyob txhua qhov chaw
nyob ib ncig ntawm lub perimeter thiab nyob ib puag ncig
muaj rays ntawm lub teeb thiab knots ntawm tus duab ntxoov ntxoo
rau cov me nyuam ntawm lub voj voog
lawv txhais tes nrhiav cov hmoov av ntawm cov tim tswv
nrog tangy tsw .
Nyob rau ntawm tus nquab 'sandbox
muaj cov duab los ntawm Epinal
hla lub taub hau daj
yog li ntawd tus noog uas ya ceev ceev
grab nws
rau ob peb kos npe ntxiv kos lub azure
thiab tso rau pem hauv ntej ntawm lub tsev
tus seev cev farandole .
Nyob rau ntawm tus nquab 'sandbox
muaj kub hauv qab xuab zeb
thiab cov cag ntoo zoo siab
tog hauv kev nplua nuj
myriads ntawm cov xim dots
ntawm lub ntsej muag ntawm lub nroog cov menyuam yaus
khaws cia
los ntawm txoj kev quaj ntawm migratory .
Nyob rau ntawm tus nquab 'sandbox
muaj cov rooj zaum yas
raug mob los ntawm lub sijhawm
tshaj lub pas dej nag
muab tso rau ntawm lub rooj dawb
ua lawv tus kheej saib
zoo zoo
los ntawm tus nqos mus rau da dej
droplets thiab feathers sib tov
nyob ze tus me nyuam ua si .
175
Tus txiv neej “coj”

Tus txiv neej yog tag nrho inseparable. Los ntawm kev sib koom ua ke ntawm lub cev, noj mus rau hauv tus account lub psyche cuam tshuam nrog lub zog ntawm kev qhib kev nco qab hauv qhov kev xav sab ntsuj plig, txiv neej yog ib. Lub zeem muag tripartite ntawm tib neeg tau tsim los ntawm : lub cev-CO-, hniav-AM-, lub siab-ES- yog Qhov tseem ceeb yog ib feem ntawm peb txoj kev loj hlob ntawm kev ua, rau tus txiv neej “coj” .
Le corps n’est pas le tombeau de l’âme comme le pensait Platon, tiam sis lub suab seev tau txais kev tshoov siab los ntawm tus Ntsuj Plig. Hauv peb txoj hauv kev, être spirituel ce n’est pas échapper au corps mais s’ouvrir dans son corps à l’action de l’Esprit. Le corps traduit, d’une manière palpable et physique ce qui est autre, ce qui est métaphysique, ce qui est impalpable et invisible . Le corps nous met en contact avec la réalité et nous permet un premier déchiffrage de l’univers qui nous entoure. Par lui, nous pouvons voir, entendre, toucher, xav, goûter. Par nos sens nous accueillons des informations tangibles, informations qui peuvent nous faire accéder à des plans subtils .
Les Juifs ont une approche unitive de l’être humain. Ils le considèrent comme un tout : la chair (bassar) pénétrée par le souffle (néfesh) où la chair est moins la chair-viande que l’Homme tout entier dans sa dimension cosmique et la “néfesh” la vitalité de la chair, ce qui la met en mouvement. Par là, la chair ne se saisit jamais séparée du souffle. La chair sans le souffle n’est plus chair mais cadavre .
La Bible introduit aussi la notion de“Ruah” qui qualifie l’Esprit de Dieu, le souffle vivifiant. Qhov no “Ruah” incite la créature inachevée que nous sommes à s’inscrire dans une dynamique d’accomplissement, du grandir de l’être. Cov “Ruah” permet d’établir la cohérence des deux parties constitutives de l’Homme, “bassar” thiab“néfesh” . Elle les dynamise .
Les Grecs ont perçu que la distinction entre l’esprit et l’âme s’avère essentielle. Platon pensait qu’en son intériorité l’âme prend conscience d’un quelque chose d’autre, elle est au-delà des considératins bassement matérielles, de son aspiration à la transcendance . Cette dimension de l’âme, il l’a appelé “noûs”. Cov “noûs” est apparenté à un organe de vision. Il est la possibilité, au sein de la psyché de poser un regard sur les éléments de la psyché .
Appelée aussi partie supérieure de l’âme ou fine pointe de l’âme, tus“noûs” s’identifie au cœur profond comme capacité de silence, de conscience et de détermination. La capacité de silence intérieur ou “hésychia” s’expérimente dans la méditation et la prière, elle caractérise un état stable de l’être. La capacité de conscience, d’expression et de parole permet à l’Homme de prendre conscience de ses mouvements intérieurs et de pouvoir les nommer tels que les humeurs, les émotions, les sentiments, les passions. La capacité de décision et de détermination est cette liberté que possède l’Homme de s’inscrire et de demeurer dans un dynamisme intérieur sans se laisser distraire par les sollicitations du monde ou de se laisser détourner par des pensées parasites .
C’est alors que l’Esprit, tus “Pneuma”, terme grec signifiant le Souffle provenant de Dieu vient dynamiser l’être. Il éclaire toute chose. Nous sommes alors des êtres en devenir d’être réellement des êtres vivants . A nous de ne pas manquer la cible, de ne pas nous fermer, de nous reconfigurer selon notre propre identité personnelle, d’accéder à notre propre désir, à notre propre manière d’être car la parole de chacun d’entre nous est essentielle pour l’ensemble .
C’est par cette approche del’Homme “coj” que nous pouvons progresser vers une réconciliation intérieure, fondement de toute vie relationnelle apaisée .
174
nyctalope thiab hmo ntuj owl hauv kev hais kwv txhiaj
Nyctalope thiab Noctambule ua ke taug kev hauv tes tes nyob rau hauv ib tug dhau squall .
Ragged thiab tsis siv, lawv sib xyaw ua ke nrog cov brine uas tsis zoo siab typhoon tau pov tseg ob hnub ua ntej ntawm txoj kev ua occult .
Muaj peev xwm coj sab thaum nruab hnub yuav tuaj, ib tug nrog ntau sticks, lwm yam los ntawm kev muab rau kev tshav ntuj Divine, lawv yuam cov neeg nyob ib puag ncig lawv tawm ntawm lawv qhov chaw cia, muaj lub zog ntawm huab horn tshuab, qhib daim di ncauj ntawm lub hnub chafouin .
Ib tug gull quaj thaum nws skimmed lub ntsiab mast ntawm lub schooner . Cov huab cua maj mam txav mus rau hauv lub ntiaj teb tsis tsim xwm txheej .
Tsis thab nrog humanist xav Nyctalope thiab Noctambule thawb tsis muaj laj thawj tsuas yog ua yeeb yam ntse los ntawm txoj hauj lwm loj, tibneeg hu tauj coob nrog laser txhaj tshuaj transforming lub me me gesticulating figurines ntawm thaum yau nyob rau hauv tshuaj tsuag ntawm cov yeeb yuj tawg .
Sarabandes, suab slamming qhov rooj, mos hlwv pierced los ntawm distaff, chattering belches tawm ntawm caj pas lub siab ; txhua yam tau npaj los puag qhov txias ntawm hmo ntuj ntxiv .
Nov yog li cas Nyctalope thiab Noctambule tham ntawm ntug hiav txwv kom huab koj lub hlwb, thaum pom hauv lub davhlau seagulls, cov tub txib txawj ntse tau tso tseg los ntawm ib co wreckers, nyob ntawd quivering thov Vajtswv ntawm hnub kawg .
173
Kev tshawb fawb, lub zeem muag thiab lub union

Science de l'écorché des choses et des formes
en l'aparté de ce qui se dit et se comprend
en distinction simple
la vie par morceaux
de chants et de cris en dissonance
les peaux d'une seule pièce
sur la table des démonstrations
l'occupation de toutes les anfractuosités
sous l'écorce de bouleau aux signes cunéiformes
sans l'once d'un espace de liberté
tout est à couvert sous les tirs conjugués
des explications
livres ouverts feuilletés au vent des retables éclatés
par cette soif de connaissance .
Vision de la ronde éternelle
cercle contre cercle
sur le sable hors du temps
que la mer effacera de son écume
les chevaux seront lâchés sur la grève
le claquement des vagues et des lanières
sur leurs flancs à vif
de multiples flammes écloses
élevées en salve de lumières
appelant le soleil
perception sphérique de ce qui est
de ce qui a été et sera
un pas juste un pas
et puis le tourbillon
savamment orchestré par ces preneurs d'otages
aptes à déformer le son des olifants
alors que si peu sont les adorateurs
d'un soleil terminal .
Union des paradoxes
hors cités ceintes de puissantes murailles
l'homme et la femme en leur rencontre
entreprennent avec sérénité
de leurs mains jointes
le départ de ce qui menace et croît
l'appel de la lueur ultime
le cutané à disposition de l'aube blanche
aux diffractions du prisme de l'entendement
il n'est de pouvoir que celui de la dissolution des arpèges
au saint des saints de l'esprit
hors enclavement de toute parole
vers la parole muette .
172
Sylvain dare d'art
Kuv tau ncaim Nadia nrog cov neeg nyob ze uas nyob saum lub roob vaj tsev thiab kuv tuaj txog ntawm lub tsev kho mob xwb pom koj yug. Muab tso rau koj niam lub hauv siab, koj ua pa nyuaj, plab o a loj malignant qog txuas rau tus txha nraub qaum.
Koj lub neej pib.
Koj muaj peb lossis plaub xyoos. Qhov no tau tshwm sim hauv txoj kev sib cais peb lub tsev nyob ntawm lub garages ntawm rue Nicolas Nicole. Koj tau mus rau pem hauv ntej zoo li lub pendulum nrog koj cov ntoo me me ntawm qhov kawg ntawm caj npab. Koj lub cev tau khov kho los ntawm ib lub cam khwb cia uas npog koj ntawm ntiv taw mus rau ntiv taw. thorax. Koj luag ntxhi, koj yog Bédé zoo li kuv hu koj, thiab koj txhawb kuv kom rov qab me ntsis ntxiv los qhia kuv tias koj ua tau zoo npaum li cas. Thiab kuv coj koj hauv kuv txhais tes thiab tsa koj sawv.
Koj tuaj saib peb hauv Marcillat. Peb muaj tau tuaj tos koj ntawm tshav dav hlau Clermont-Ferrand los ntawm Marseille. Koj muab rau kuv no enameled earthenware duab puab, ib lub pob hnyav nrog a dub excavation – kev tshoov siab kom khawb tob rau hauv qhov tob ntawm tej yam tsis hais, thiab cov npoo ntxhib los tiv thaiv cov tsiaj nyeg tuaj yeem. kuv coj cov khoom no yog lub cim ntawm koj txoj kev txom nyem uas koj tswj tsis muaj teeb meem dab tsi thiab thov kom kuv qhia. Txij thaum ntawd los lub pob no tau nrog kuv ua qhov txuas ntawm koj thiab kuv. Koj muaj nees nkaum xyoo.
Tronçais hav zoov hauv Allier. Kuv tso koj tseg nyob rau hauv ib lub rooj zaum nyob rau hauv ib tug dav avenue magnified los ntawm cov ntoo siab. Peb muaj mus ob peb puas meters ces kuv mus ua ntej tso koj ib leeg raws li koj hais rau kuv. Retracing kuv cov kauj ruam … koj tsis yog lawm nyob ntawd ! Kuv hu koj tau ntau feeb. Koj tsis teb. Kev txhawj xeeb, Kuv nrhiav koj thaum kawg pom koj tsis muaj zog nyob hauv ib txoj kev me me uas nyob deb ntawm. Muaj ib tug nyob ntsiag to ntev. Cov ntxhiab ntawm humus seev cev tag nrho ib ncig los ntawm U.S. Cov cua hais los ntawm ib txheej ntawm cov ntxhiab tsw. Peb peb tuav ntawm tes nyob rau hauv lub drape ntawm tej yam xav. kuv paub ces tias peb nyob ib sab, cov kwv tij, Leej txiv thiab nws tus tub, mloog thiab txais tos yog dab tsi.
Xyoo tsis ntev los no, cov neeg ntev rov qab los rau kuv xov tooj sib pauv uas peb muaj, koj yog kuv tus tub Sylvain thiab kuv txiv Gaël raws li koj hu kuv. Nws yog hais txog qhov koj tau ntsib nyob rau lub sijhawm thiab tej yam flashes yav dhau los uas koj evoked nrog relish. Tsuas yog qhov zoo nco. Kuv tseem hnov koj lub suab hnyav heev los ntawm cov hmo ntev ntawd. Yeej tsis tau npaj cov kab lus. Koj tau saib ntawm kev hais kom hais lus precisely thiab meej hais tias qhov tseem ceeb. Thiab yog tias qee zaum qee cov lus tau dhau ntawm koj qhov kev xav kom pom lawv tus kheej hauv qhov sib npaug tsis ruaj tsis khov ntawm kev zoo nkauj thiab tsis muaj qab hau nyob rau hauv kev sib raug zoo rau qhov ua ntej, nws yog rau qhov laj thawj zoo, uas ntawm innovation piv rau qhov chaw koj nyob, Koj lub esthete ntawm qhov tshwm sim. Thiab koj tau zoo li ntawd, feem ntau mus tom ntej, koj uas lub cev tsis ua haujlwm. Kuv nco ntsoov tej ntsiab lus uas tshwm sim nyob rau hauv peb cov kev sib tham xws li cov creation, ntawm tus artist tus cwj pwm tab sis kuj yog kev phooj ywg thiab kev hlub – kev hlub ntawm lub cev, kev hlub ntawm dab. Koj neeg hlub. Koj tsis tshua yws yws thiab nws yog kuv ib txwm txiav luv kev sib tham uas tuaj yeem siv sijhawm ntev thiab ntau teev.
Thiab yog tias koj tawm hauv hmo ntawd ntawm 18 ua 19 lub kaum hli ntuj, nws yog kom dim koj lub cev mob raws li ib tug neeg txom nyem uas nws kev noj qab haus huv tsuas yog zuj zus xwb, tab sis nws tseem yuav txuas ntxiv koj txoj haujlwm hauv dhau ntawm no, koj yog tus nrhiav ntawm qhov tseeb thiab qhov tseeb commissioned los ntawm ib tug quab yuam muaj zog tshaj koj, ib tug imperious hu uas koj hnov. Koj tau lom zem, xav paub, txaus siab rau cov ncauj lus uas kuv tuaj yeem tham txog, cov ncauj lus hais txog zoo nkauj, rau psychology thiab sab ntsuj plig. Tej zaum koj muaj kev lom zem xwm txheej, qee zaum kab tsuag, koj tus ntxim nyiam dandy uas cultivated lub witticism txawj ntse thiab tsis txhob raug mob. Koj yog tus hlub ntawm lub neej hauv kev poob siab ntawm lub cev no ua rau koj raug kev txom nyem heev, koj piercing ntsia nrog almond-zoo li lub qhov muag thiab koj lub luag nyav me ntsis ua rau kuv ntsia rau ntawm lub qhov rooj rau qhov rooj pom koj tus ntsuj plig ntawm kev ua haujlwm mus rau kev txhiv dim ntawm cov neeg uas txawv txawv nyob rau hauv lawv conformity tsis nyob.
Los ntawm sab ntsuj plig koj nyob ntawm kuv ib sab. Thaum koj nyob xa los ntawm koj daim tawv nqaij tunic nws yog ob peb teev tom qab hu xov tooj ntawd peb ua tsaug rau koj los koom nrog koj yawg lub ntees tuag.
Ib lo lus kawg : “zam txim”. Paub tias kuv thov koj zam txim rau qhov tsis tau muaj ntau zaus.
Nyob zoo Grand Bédé, kuv tus tub, Sylvain .
171
Kuv txiv tuag lawm

Kuv txiv tuag lawm thiab tuav tsis tau kuv txoj kev tu siab. Lub rosary ntawm kev nco ua ke drifts deb ntawm insomnia . Tus me tub ntawm lub qab nthab muab pov tseg koj cov tshuaj ntsiav thiab koj cov neeg caij Tour de France. Cov " gargote " ntxhua khaub ncaws los ntawm thaum yau tsis muaj dab tsi ntau tshaj li lub pas dej rusty " Frugères - kuv hlub " wrinkles nyob rau hauv cov huab cua nrog lub caij nplooj zeeg saib . Ib hnub tshiab yuav kaj ntug kab laug sab web adorned nrog pearls ntawm lwg. Cov footsteps ua rau hauv pem teb creak yog qhov kawg ntawm koj lub xub ntiag . Peb yuav tsis rov qab pancakes dua nrog rau kev zoo siab quaj ntawm tus yau . Lub davhlau ntawm qus geese yuav tsis xav li thawj zaug. Cov " plaub ov " Renault yuav tsis hnav los ntawm peb cov tsheb kauj vab . Lub trumpet yuav nyob ntsiag to qab lub qhov rooj chav pw . Ib nplooj ntawv tig tam sim no muaj txoj sia . Kub cov zaub thiab ntxhia hauv qhov cub kom cov tswm ciab ntawm qhov tseem ceeb sawv . Hla lub ford yog tsim nyog rau qhov tsis zoo tshwm sim . Wb lob tus stump nco thiab tsis nrawm lub tub rau khoom kaw . Cia peb ua ib lub siab kaj yog li ntawd nrog kev sib koom tes nws yuav yog . Txawj ntse thiab qhib rau yam uas los cia peb ua tus xa xov ntawm kev zoo nkauj . Muab ncaj qha rau qhov yog cia lub caj pas thiab cov lus ntawm cov zaub mov tshiab . Wb hu nkauj nyob rau lub caij nplooj ntoos hlav cua tshiab lub andante ua pa dawb . Cia peb nrog lub siab zoo siab lub zog ntawm lub ntiaj teb nrog kev paub tsis meej . Lub sij hawm passer thiab noog ntawm qhov tseeb Nws yog rau koj uas kuv hais . Cov uas ua raws, kuv cov menyuam , cia peb muab peb lub npas ntawm lub neej thiab taug kev . Tsis ntshai, lub siab gird nrog kev xyiv fab ntawm cov ncaj ncees cia peb ua tus straw thiab cov nplej uas sau qoob loo tuaj . 170
thaum kev xav tshwm sim
Chav tsev yog sov. Ib daim ntaub xeb-xim xim tau muab tso rau hauv pem teb. Peb muaj tshem peb nkawm khau. Kuv tus tij laug thiab kuv tau tsim cov ntoo no thiab qhov chaw. Muaj ntau qhov chaw.
Cov cim sai nrhiav lawv qhov chaw. Ib txhia muab lawv tus kheej ua phratries thiab lwm tus hauv cov khub niam txiv. Kuv pom kuv tus kheej ib leeg kuv tsis paub yog vim li cas ntxiv lawm. A cua daj cua dub dhau ntawm chav tsev. Nws yog thaum ntawd kuv ya hla lub nroog thiab phiaj xwm. Zaum ntawm qhov siab kuv xav txog peb txoj haujlwm. Nws nyob ntawd. Thiab Kuv xav tau qhov kev ncua deb kom paub tias kuv lub neej tau sau raws li ua ntej, muaj nyob ntawm kuv xub ntiag. Thaum ntawd kuv xav txog qhov nws ua tau tshwm sim rau kuv. Tsis tas li ntawd rau kuv kom muaj peev xwm nkag mus thiab xeeb txhua qhov no nws yog qhov tsim nyog uas kuv paub qhov ua rau. Thiab kuv tau saib, thiab kuv tau saib, … mus txog thaum hnov kuv tus kheej hais cov lus no uas zoo nkaus li kuv tau ntxhi los ntawm tus ntsuj plig paub tsis meej. … Nws ua rau kuv. … Nws yog li ntawd tsuas yog qhia thiab yog li ntawd pom tseeb tias kuv tau siv sijhawm los sau ob peb kab lus no.
Saib xyuas peb niam peb txiv
muaj kev khuv leej
sib txhawb
txaus siab rau lub neej
kom zoo siab, zoo siab, zoo siab
yuav spontaneous thiab ntuj nyob rau hauv kev hlub
yuav tsum detach, qhov ua tau, kev sib txuas thiab cov khoom
ua siab dav
coj tus cwj pwm zoo
tsim qhov kev txiav txim zoo
saib xyuas ib leeg
tswj koj tus cwj pwm
tas li perceive lub xeev ntawm peb lub siab
thiab thaum kev xav tshwm sim
xa xov rau peb cov me nyuam .
169
philosophize thaum kawm ntawv
Kev kawm rau cov neeg laus .
Nyob hauv ntawm no .
Tame tus tuag .
Saib ntawm siab .
Ua tus tsim ntawm qoob loo .
Nyob hauv nco ntsoov tus txheej txheem ntawm kev paub : kev xaav – kev xav – xav (duab, tswv yim) – daim ntawv txuas – kev yug me nyuam ; ua rau muaj kev zoo siab los yog kev ntxhov siab yog li ntawd rau kev txom nyem, yog li qhov xav tau kev ua haujlwm ntawm lub kev txom nyem .
Kev tawm dag zog “nkag tsis pom kev”, instantaneous perception ntawm dab tsi yog .
Nyob rau hauv kev xyiv fab nyob hauv lub ntiaj teb no, hauv ” kev sib tham ” nruab nrab ntawm kev paub plurals thiab kev paub txog tus kheej, kev sib tham tsis kawg, yam tsis tau pom lub hom phiaj thiab kev phom sij .
Tiv thaiv kev tshem tawm ntawm tus kheej .
Yuav tsum nyob rau hauv ib txoj kev sib raug zoo rau lub cosmos .
Ua ib tug pej xeem ntawm ntiaj teb .
Ua neeg ntse, kho koj txoj kev xav, ua haujlwm rau lwm tus, ua ib feem ntawm ntiaj teb .
Saib cov ntiaj teb zoo li pom nws thawj zaug .
Yuav tsum nyob rau hauv ib tus cwj pwm tsis paub .
Paub tias lub philosophy ploj mus nyob rau hauv lub ntsej muag ntawm kev ua philosophizing .
Ua tib zoo saib lucid txog qhov xwm ntawm kev xav .
Yuav yug hauv lwm tus ” xav rau koj tus kheej ” .
Ua hauv kev sib tham thiab muaj tswv yim kho kom haum rau lwm tus .
Ua tus repository ntawm tag nrho cov kev xav uas tau ua yav dhau los .
Yuav tsum paub, coherent thiab rational .
Ua siab mos siab muag nyob rau hauv pem hauv ntej ntawm yam uas tau hais los yog sau .
Ua ntej ntawm lus xav paub tias nws txhais li cas, nws yuav tsum hais dab tsi thiab nws ua tau hais .
Ua siab ntev thiab tiv thaiv kev ywj pheej ntawm kev xav .
Nkag mus rau kev xav hauv dej hiav txwv los ntawm kev coj tus cwj pwm zoo li René Char rau leej twg : ” Nyob rau txhua qhov tawg ntawm pov thawj tus kws sau paj lug teb nrog salvo ntawm yav tom ntej ” .
168
Yog li cas tiag ?
Kuv tsis paub leej twg yug rau kuv los yog ntiaj teb no yog dab tsi tsis yog kuv yog leej twg . Kuv pom cov xyoo teeb uas nyob ib puag ncig kuv thiab pom kuv coitus ntawm ib qho ntawm qhov kev loj hlob no tsis paub vim li cas kuv nyob ntawm no es tsis yog lwm qhov . Kuv tsis paub yog vim li cas lub sij hawm me me no uas kuv tau muab los ua neej nyob nyob ntawm no ntawm kuv ko taw enshrined rau tag nrho nyob mus ib txhis nyob rau hauv dab tsi los ua ntej kuv thiab nyob rau hauv dab tsi yuav ua raws li kuv . Kuv tsuas pom infinities xwb los ntawm txhua sab zoo li swirling hmoov av nyob rau hauv lub hnub raws li ib daim ntawv erased los ntawm daim ntawv uas nram qab no . Qhov kuv paub yog tias kuv yuav tsum tuag tab sis qhov kuv tsis paub yog txoj kev tuag no kuv yuav zam tsis tau thiab leej twg hu kuv mus rau txoj sia zoo li tus tub hlob nyob hauv txiv txhais npab nyob hauv lub ntiaj teb no ntawm kev paub tsis meej qhov twg lub crevice ntawm cov lus cog tseg hu peb ua qhov peb ib txwm ua nyob rau hauv lub bridal chamber ntawm pib tus duab ntxoov ntxoo ntawm koj tus duab ntxoov ntxoo kuv txoj hmoo . 167
kev nthuav dav ntawm kev puas siab puas ntsws thiab sab ntsuj plig
Tib neeg yog ternary. Nws yog lub cev, psyche thiab ntsuj plig.
Lub cev, qhov no yog qhov peb pom ntawm peb, Nws yog qaug zog thiab perishable.
Lub hlwb yog theem nrab. Nws yog tus kev txav mus los, kev xav thiab kev xav. Nws yog fluctuating. Peb tsim tsis tau ntawm nws. Psychology clears tej yam. Nws tshem tawm obstacles thiab ua tau ua kom muaj rau cov ntsiab lus ntawm kev paub txog tus kheej tab sis tsis yog rau peb txoj kev tsim, rau lub xeev ntawm kev noj qab haus huv thiab kev sib koom ua ke nrog dab tsi yog, ntawm qhov kawg kev ua tiav hauv qhov tsis paub tsis meej ntawm qhov ua rau peb nkag mus tob ntawm peb lub neej, lub zog no, qhov no “viridity” ua haujlwm, xws li cov Tsim Hildegard ntawm Bingen.
Tus ntsuj plig los yog txiav ntug ntawm tus ntsuj plig, los yog lub siab, yog uas yog nyob ze thiab sib txuas lus nrog lub ntiaj teb superior. Lub siab paub tias nws yog indestructible. Nws loj heev, kaj thiab zoo siab.
Tib neeg zoo li lub teeb roj suav nrog lub teeb lub cev, cov roj thiab cov wick yuav yog nws peb pem teb. tus lub cev yuav yog terracotta khoom ntawm lub teeb, lub thawv ntim khoom tawg yooj yim thiab tsim nyog yam tsis muaj tus txheej txheem ntawm kev loj hlob ntawm tus kheej yuav tsis pib. Lub hlwb los yog kev puas siab puas ntsws yuav yog roj, kev ua piv txwv, ntawm kev xav, wealth thiab kev zoo nkauj ntawm kev ua, ntawm yam nourishes. lub wick yuav yog tus ntsuj plig, qhov chaw uas muaj hluav taws kub los saum ntuj los.
Tag nrho cov khoom no ua rau tib neeg nyob hauv nrhiav kev sib haum xeeb nrog txawm li cas los xij ib hierarchy ntawm lawv, lub wick sab ntsuj plig yog qhov kawg ntawm peb txoj kev nrhiav.
Lub siab yog qhov chaw no txuas mus rau infinity, qhov kaj, qhov kev xyiv fab uas dominates huab cua inclement ntawm hav zoov thiab tag nrho qhov mob ntawm kev coj nws mus rau nws realization.
166
( Cov ntawv nyeem tau txais kev tshoov siab los ntawm Jacqueline Kelen )