Hniav, cette clé

Les hommes sont faits d’une substance inouïe . A la fois chair, intelligence et esprit, ils sont tous pareils et donc possèdent tous les mêmes pouvoirs et possibilités essentielles . Leur grandeur est manifestée par tous . Toute personne peut devenir grande . Chaque constituant du Mystère, de ce que nous ne pouvons pas comprendre actuellement, de ce qui nous dépasse, est un constituant de l’homme .

Hniav, cette capacité que nous avons d’agir et de gouverner corps et esprit, doit pallier aux limites et erreurs de l’homme en quête de la Connaissance . Tâche superbe, parce que relevant du grandir de l’être, mais néanmoins tâche dont les étapes, en contre partie, peuvent secréter l’euphorie, l’intempérance, l’orgueil, l’aveuglement, le désir de puissance, le pouvoir, toutes réactions émotionnelles et égocentriques recouvrant du voile trouble de l’ignorance la moindre avancée de la science lorsque celle-ci n’est pas associée à une réflexion ontologique sur le devenir de la nature humaine . Pour éviter cette déshérence il existe une solution : que l’âme soit connectée à l’Esprit Universel .

L’Esprit Universel ne saurait être une entité provenant du fond de l’univers ou un concept métaphysique issu d’une théorie religieuse ; elle est le lieu originaire et imaginaire à la fois des sources desquelles relèvent nos découvertes . L’Esprit Universel est vibrant de substances intelligentes à partir desquelles les choses viennent . Il est là, dans et à travers toutes choses, et l’homme se doit d’entrer en contact avec lui et même de s’unir à lui afin quela Connaissance advienne . Et pour celà, pour parcourir le chemin vers la Connaissance, il y a l’âme .

Hniav n’est pas un organe mais anime et exerce tous les organes . L’âme n’est pas une fonction comme l’intellect qui mémorise, calcule et compare . L’âme n’est pas une faculté mais une lumière à laquelle nous avons accès . Elle n’est pas la volonté ou l’intention mais plutôt cette volonté à être volonté et intention . Elle est une immensité non possédée qui ne peut pas être possédée . Elle est mienne et non mienne à la fois . J’en suis et je demeure en son centre tout en l’expérimentant . Elle est le gant et le gant retourné de la prise en main de notre destin .

L’âme est cette aspiration à se pourvoir en compréhension dès que laquestionse pose, la question de notre naissance sur terre, de ce que nous avons à y faire et de notre finitude .

L’âme est cette petite voix située au fond de notre poitrine, cette voix du coeur, cette intuition, ce soutien, cette force qui nous anime et nous fait vouloir vivre mieux que là où nous en sommes .

Hniav, pour atteindre son plein fonctionnement, doit faire le ménage de ce qui la conditionne à nos instincts et aux us et coutumes de notre nature terrestre . L’homme doit se disposer à un travail de méditation et de réflexion à propos de ce qui nous sépare de ce mieux auquel nous aspirons . L’homme doit s’élever à d’autres niveaux de conscience et abandonner certaines actions en cours qui ne sont pas en accord avec ses projets les plus élevés .

Cette lumière intérieure doit être entrevue, vue, nommée, protégée, et mise en état de marche pour, constitutive de notre âme, être l’énergie de notre destin d’homme-en-chemin .

C’est alors qu’un travail de rassemblement, de réappropriation de ces composants – cov tub rog, mystère, âme, esprit, kev paub, lumière, énergie -, nous engage à nous situer à un autre stade de compréhension, à un autre niveau de réalité . Il s’agit de rassembler ces éléments en un renversement de perspective où la chaîne dialectique qui lie les composantes les unes aux autres passerait la main, pour envisager uneformeintégratrice, un espace holistique rassembleur, une sorte de viatique actif, de rappel à l’ordre, qui ne représenterait pas le souvenir d’une personne remarquable ayant vécue sagement, mais l’invitation à être grand, pour soi, pour la forme dont nous serions le dépositaire .

Cette forme, appelons-là forme-vie, nous accompagnera en permanence, à vue . Cette forme-vie c’est nous et bien plus que nous parce qu’englobante de ce qui nous entoure . Elle sera le garant, la foi, en nos propres perceptions, ressentis, intuitions, remontées de mémoire, analyses, actions .

Il n’est alors plus temps de se porter vers l’arrière, de ré-fléchir, mais d’être éminemment sincère dans sa pensée, de se reconnaître comme une personnalité puissante qui reçoit des connaissances par l’aspiration de ce qui est là à portée d’âme, et sait tout ce qu’elle a besoin de savoir . L’homme animé par son âme devenueâme suprêmeva vers son intégration, vers son unité .

Le courant de sa vie auquel il se soumet convoque l’homme à une vigilance impliquée .

L’accès à son âme suprême, thiab, s’il en était ainsi la chute serait terrible, car dans l’ordre de la connaissance sensible la montée suivie d’une épreuve provoque un passage par les bas-fonds . Et il n’y aura pas de passe-droit . Nous avons en nous deux instances intérieures qui nous tirent, l’une vers le haut, mus rau qhov kaj, et une vers le bas et les ténèbres .

Les progrès de l’âme ne se font pas par gradation mais par une ascension de l’ordre de la métamorphosede l’oeuf au ver, du ver au papillon . Cov principe de discontinuité montre ici sa fécondité . A chaque bond de croissance l’homme se développe là où il est, là où il passe et œuvre . Tus txiv neej, son esprit, ses capacités, ses connaissancesdont nous rappelons la forme unitaire, déchire les écorces du visible et du fini, ncuav, sortant dans l’éternité inspirer et expirer son air, l’air primordial . Il abandonne sa tunique de peau aux portes de l’universalité .

L’âme propose la simple élévation de l’être comme légèreté spécifique, non dans une vertu particulière mais pour toutes les vertus . Elle est au-delà des détails que notre intelligence conçoit . Elle produit, par delà des atermoiements qui la figentces morts-à-soi – , une liberté, une attitude d’action et de détermination dans la poursuite de nos buts, ainsi que de la gratitude pour les épreuves surmontées .

Bienvenue à l’âme de tous les instants, en début et en fin de journée, au commencement et en fin de vie, dans le déplié de la rencontre avec l’environnement que celui-ci soit une personne, une situation, une perception sensorielle, signe ostentatoire majeur de cette forme-vie que l’âme suprême convie au festin de la Vie .

” Hniav …  Je suis à mi-chemin de l’ange qui est mon soi et de ma forme triple . Uni à cette claire lumière, cette lumière est tout ce que je perçois . Puisse l’énergie du soi divin m’inspirer et la lumière de l’âme me diriger . Puissé-je être conduit par cette énergie spirituelle qui est mon soi de l’irréel vers le réel, de l’obscurité vers la lumière, de la mortalité vers l’immortalité . Qu’il en soit ainsi et puissions nous être aidé à faire notre tâche . “

200

kuv txhais tes ib tag kis

  Tag nrho cov ntawd   
leej twg nce qib
tawm ntawm hav zoov
ntawm ntug ntawm tej yam hais .

Rau cov
tsim txom los ntawm disjointed xav
cov fragmentations ntawm yav dhau los
uas peb tsis nco qab .

Rau cov
uas los ntawm cov nyhuv
qhia lawv tus kheej ntawm qhov rais
haranguing pawg neeg ntawm cov neeg tsis muaj npe .

Nws tshwm sim rau kuv
thaum sau kuv lub nra
ua ntej tawm mus
kom nres lub sijhawm .

Nws tshwm sim rau kuv
hauv qab tsob ntoo
projected los ntawm lub hli
ntshai qhov txias ntawm tej yam tshiab .
Kuv muaj peev xwm tshuab mus rau hauv lub conch
thiab tsis tuav kuv tej kev ntshaw ntxiv lawm
mus koom nrog ncaws pob luj taws
kev xav ntawm paj meadows .

Ces rov los
mus rau cov
kev taug txuj kev nyuaj
koom nrog pawg neeg
siab saum toj kawg nkaus
barcode kev xav
ntawm txoj kev niaj hnub .


208

vim li cas tseem ua qhev ?

 Rau dab tsi ntau tus poj niam thiab txiv neej ua qhev rau ib qho xwm txheej, ntawm ib lub zog, ntawm lwm tus, nrog saib los yog lawv tus kheej ?

Rau dab tsi lawv puas nyob zais hauv qhov chaw ntawm lawv qhov tseeb, hauv “zoo li no, zoo li ntawd, tsis muaj dab tsi ua !”, tsis pom tus duab ntxoov ntxoo uas txwv lawv txoj kev ywj pheej, qhov no sneaky kaw, qhov no nkag mus rau ntau dua tias lawv tus kheej yuav ua rau lawv tau txais huab cua ntshiab los ntawm kev mus rau lwm qhov ?

Yooj yim heev vim lawv ntshai . Zoo li cov saw hlau uas thaiv thiab rau txim rau lawv rau lawv tej xwm txheej qhev, tau tiv thaiv kev ntshai . Raws li yog tias cov saw hlau tsis pom kev no yuav tiv thaiv lawv ntawm kev txom nyem thiab tuag . Vim ntshai dab tsis kawg . Nyob rau hauv pem hauv ntej ntawm dab tsi yuav coj lawv tam sim ntawd thiab deb ntawm lawv qhov kev nplij siab tseem ceeb lawv nyiam nyob nrog .

Clinging rau lawv cwj pwm, lawv illusions, lawv lub tswv yim, lawv cov lus dag thiab lawv txoj kev ntseeg, lawv yog li cia siab tias yuav tsum txwv txoj kev cia siab ntawm lub neej uas inexorably coj mus rau qhov kawg ntawm txhua yam . Zoo li muaj lwm yam tsis yog lub neej tiag, lub neej no uas kev tuag yog ib feem tseem ceeb .

Tab sis cov hnyav no chains ua rau lawv tog thiab poob dej. Lawv xav tuag ua ntej lawv muaj nyob .

Lawv hla dhau ntawm tam sim no, chained raws li lawv yog mus rau lub nco ntawm yav dhau los thiab mus rau lub utopia ntawm tag kis . Lawv ruminate thiab npau suav nruab hnub tsis pom cov hniav ntawm cov nyom uas loj hlob hauv qab lawv ko taw . Lawv kwv yees qhov tsis paub, caj dab stretched ntawm lub pillory yam tsawg kawg nkaus hais, nyob rau hauv kev tshawb fawb ntawm ib tug oblivion uas yuav cia lawv dim txoj kev npau taws ntawm caij nyoog , tuav txoj kev ncaj nraim mus rau qhov zoo li lawv muaj kev zoo siab .

Lawv tsis yog nthuav qhia rau lawv tus kheej . Lawv ntshai dab tsi nyob ntawd, ntawm no thiab tam sim no . LUB kev muaj tiag thiab lub impermanence ntawm txhua yam uas ntshai lawv thiab alienate lawv nyob rau hauv ib txoj kev. lub sij hawm tab sis tseem tsis tau mus rau lub ntsiab lus ntawm kev saib mus rau lwm sab ntawm lub ntug dej ntawm lawv lub neej .

Flow ntawm a perpetual tam sim no ua rau lawv txhawj xeeb . Lawv xav noj tshuaj nrog ntau heev artificial lures ntawm qhov tseeb, virtual, clichés uas yuav ua rau lawv zoo li lwm tus, cov no rau lwm tus uas lawv tseem tsis kam lees txoj cai ua pa ntau npaum li lawv . Sib xyaw rau hauv pawg neeg thaum shaming nws .

Vim li cas khib nws lub neej los tiv thaiv nws tus kheej tawm tsam vagaries ntawm lub neej, tsim coj txawv txawv fortresses tiv thaiv lub sijhawm dhau mus ?

Txiv neej tso lawv tus kheej tawm tsam tag kis uas ntxhov siab heev, ntau dhau ib yam, tsis muaj paub tias lawv nyob rau tib qhov chaw – coj txawv txawv pej thuam ntawm ntsev, ncaj ncees ua ntej qhov ntws ntawm lub neej uas tos lawv.

Vim li cas ua sawv ntsug thaum txhua yam nyob ib puag ncig koj muaj kev kub ntxhov, kev kub ntxhov, kev hloov pauv ?

Vim li cas thiaj xav tau ntawm immobility, kom kub siab tiv thaiv tus kheej ntawm kev hloov ?

Vim tus txiv neej yog ib tug tsiaj niaj hnub, leej twg ntshai tus tsis paub, ntawm tus coj txawv txawv, txawv ; Thiab leej twg nrhiav qhov tseeb los ntawm txhua txoj kev, tus nqi, kev cai, ntawm kev pov hwm, lav . Thiab yog vim li cas nws thiaj li npaj muag nws tus plig tiv thaiv ib qho pinch ntawm perlimpinpin hmoov uas yuav ua rau nws yaj hauv nws tus npau suav, nyob rau hauv nws castles nyob Spain .

Tus txiv neej kuj muaj ntshai nws tus duab ntxoov ntxoo, ntawm no inhuman ib feem ntawm tus txiv neej uas los ntawm nws qhov yuam kev tsis quav ntsej, saib tsis taus, tsim txom, spool, exploits, tyranizes thiab suppresses nws cov neeg zej zog .

Vim ntshai txiv neej tuag nrhiav kev nyob mus ib txhis nyob rau hauv ib tug zoo siab rau tsis tu ncua, kev coj cwj pwm cim nrog lub foob ntawm sustainability, ntawm dhuav thiab pw tsaug zog “twj ywm” . Thaum peb haiv neeg industrial yog raws li kev tsim khoom ntawm cov khoom uas yeej tsis muaj sustainable nyob rau hauv thiaj li yuav tsim puas tau ntau dua nyob rau hauv lub ntiaj teb no cia siab rau nyob mus ib txhis kev loj hlob !

Thiab tus txiv neej yog invented mlom, vajtswv, nyob rau hauv thiaj li yuav immortalize koj tus kheej thiab zam txhua yam kev xav raws li qhov tseeb tias nws tsuas yog nyob rau ib lub sijhawm, A sij hawm tiav .

Yog li tus txiv neej reacts tawm tsam no implacable destiny . Nws ob leeg hlub thiab ntxub qhov nws tshaj thiab tswj tsis tau . Nws tsis lees tias nws yog tus coj los ntawm ib tug neeg muaj zog tshaj nws . Nws ua phem rau nws tus kheej, sacks Niam ntiaj teb thiab relegates Vajtswv Leej Txiv mus rau lub ntiaj teb no nkag tsis tau .

Cov vajtswv omnipotent tig tawm los ua haujlwm tsis tau, cov me nyuam txoj kev ntseeg ntawm txiv neej ua rau lawv rov qab mus rau lub empirical yog vim li cas ntawm lub social gods stamped nrog kev hwm los ntawm qhov xov xwm yuav hais txog nws . Nws sib xyaw rau hauv pawg neeg, mus ntawm lub chaw ntau pob, nyob rau hauv lub thermal da dej, ntawm lub circus thiab converses endlessly ntawm agora ntawm virtualities, ib lub qhov muag glued rau qhov screen me me, kev xav ntawm lub vijtsam loj ntawm qhov tseeb uas nws tsis tuaj yeem ntsib qhov tseem ceeb heev .

Clad hauv kev paub tseeb, txiv neej nce qhov muag tsis pom kev … mus dawm taw lub infinitely complex thiab kev ntseeg hais tias kev muaj tiag yog unenslaveable, los ntawm cov txheej txheem, los ntawm cov vajtswv .

Yog nws tsis tua tus kheej tsis yog, nws npaj txhij mus ncig, los ntawm kev txawj ntse thiab kev xav, LUB zoo tagnrho rau, nqos nws lub siab nyiam rau lub hwj chim thiab nws txoj kev khav theeb, chaw nyob ntug dej ntawmkev txo hwj chim, raws li lub caij nyoog kawg ua ntej qhov kev txiav txim siab loj, Ua ntej kev vwm .

Los ntawm kev txo hwj chim, qhov kawg kho rau paranoia, txiv neej yuav tsum nyob sib haum xeeb nrog xwm nyob rau hauv thiaj li yuav xav tias complexity ntawm kev muaj tiag los ntawm chasing tam sim ntawd tag nrho kev txo qis, los ntawm renouncing rau dominate, coj thiab ua qhev txhua yam . Txiv neej yuav tsum yog ntsug .

Nws yuav tsum tau ua siab mos siab muag, los ntawm denouncing kev tua neeg thiab tag nrho cov kev ua phem, hauv rhuav tshem kev pe mlom, thiaj li muab yus lub neej .

Nws yuav tau ncaim lawm ces hais “oui ua” , hauv kev ywj pheej thiab xav tsis thoob, rau qhov yog, Rau raws li qhov txaus ntshai ntawm illusion ploj mus, cia lub rhiab ntawm lub kev sib raug zoo tawm tsam keeb kwm ntawm frugality hauv nws txoj kev sib raug zoo nrog Xwm .

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