Kev tshawb fawb thiab kev thaj yeeb

Kev tshawb fawb nthuav tawm ntawm qhov tseeb (yuav tsum muab pov thawj) thiabtso tseg (muaj qhov tsis paub Hauv ntiaj teb). Nws yog qhov nro uas tsim lub tshuab tshawb nrhiav. Kev tshawb nrhiav qhov tsis paub thiab paub tsis meej tas li ua rau peb ntsib nrog peb tsis quav ntsej. Lub qab ntuj khwb uas peb paub txhua yam yuav tho txawv heev .

Kev tshawb fawb tsis tuaj yeem txo mus rau ib qho txheej txheem. Los ntawm nws cov paradigms, nws lub tswv yim ntawm lub ntiaj teb thiab nws pedagogies, nws dais txoj kab ntawm ntau haiv neeg kev xav ntawm tib neeg .

Txoj kev musxa kev paub science thiab technology yuav tsum tau hloov kho raws li kab lis kev cai, cov lus thiab daim ntawv ntawm sab ntsuj plig tshwj xeeb rau txhua lub teb chaws. Le savoir scientifique ne nous dit pas comment alléger nos souffrances intérieures, ni comment conduire notre vie. Il ne parle pas de beauté ou d’amour. Ce rôle revient à la mosaïque des cultures, des langues et des religions. Aussi est-il important pour les générations futures d’être informées, en plus du tronc commun scientifique universel, à la diversité de culture, de langue et des religions du monde entier.

Les avancées de la science actuelle nous oriente vers les phénomènesd’interdépendance, de paradoxe, de complémentarité qui sont des données venant plutôt de l’orient qui a toujours été plus holistique et moins réductionniste dans sa manière de comprendre le monde. Cov discoverers ntawm quantum mechanics xws li Bohr thiab Heisenberg mus dhau qhov kev txo qis ntawm Newton thiab Einstein mus qhib kev tshawb fawb kom pom ntau dua ntawm lub ntiaj teb los ntawm kev hloov pauv cov qauv. Yog li Bohr, los xeeb lub nthwv dej/particle dual ntawm lub teeb thiab cov khoom tau tshwm sim los ntawm Yin / Yang lub tswv yim ntawm kev taw qhia .

Thiab ces, lwm ib txoj kev yog tam sim no ua tau ; uas raws li lub logic ntawm qhov tsis muaj ua tim khawv rau lub xub ntiag. Xav, lub siab, yam, ua tsis tau objectively circumscribed thiab yog li ntawd lawv lub xub ntiag tsis yog yuav tsum tau nrhiav ib sab los yog nyob rau hauv cov txheej txheem, mais dans l’impossibilité pour les processus de s’auto-justifier. Voir à cet effet les théorèmes de Gödel .

Loin de constituer un échec de la raisonl’incomplétude du sujet empirique désigne un espace offert, au coeur de la rationalité, à la révélation d’un sens .

Seul l’enseignement d’un tronc commun de savoir scientifique, accompagné par la connaissance et le respect des diversités culturelles, peut favoriser la venue d’un humanisme universel qui favoriserait la paix dans le monde .

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