Cov lus nug ntawm lub neej . 2

Nws yog ib lo lus nug tseem ceeb rau sawv daws paub, thiab tshwj xeeb yog paub txog nws qhov finiteness. Lub ntsiab lus ntawm tib neeg no yog dab tsi, ntawm lub ntiaj teb no uas ua rau nws tshwm sim kawg ntawm ib tug prodigious txheej txheem ntawm kaum plaub billion xyoo ? Qhov ntawd yuav yog agnostic, atheist los yog ntseeg, nws yog lo lus nug uas ib hnub lossis lwm qhov peb tsis ua tsis txhob ncua sijhawm thov .

Zaj dab neeg ntawm kev vam meej yog thawj zaug ntawm txhua zaj dab neeg ntawm kev sim teb tias lawv coj mus rau lo lus nug kawg. Feem ntau, vim nws yog ib qho teeb meem tseem ceeb, txawm tseem ceeb heev, txiv neej tau instrumentalized cov lus nug tseem ceeb ntawm lub ntsiab lus muab lub neej los ntawm kev tsim ntau dua lossis tsawg dua kaw cov lus piav qhia uas tau muaj qhov tshwm sim uas qee zaum pacifying tab sis paradoxically qee zaum txawm yog neeg tua neeg ntau dua li cov kev ywj pheej, ntawm kev sib npaug thiab kev sib raug zoo .

Vim lo lus nug ntawm “hnov”, es tsis txhob ua qhov chaw muaj cai rau kev nug thiab kev loj hlob ntawm kev paub thiab kev txawj ntse rau noob neej, feem ntau ua tus dogmatic teb vector. Es tsis txhob muaj kev hwm ntawm qhov quest los ntawm lwm tus, tib neeg siab pab pawg neeg nyob los ntawm lub siab xav rau lub hwj chim, kev ntshaw, kev ntshai ntawm qhov tsis muaj dab tsi thiab kev tshawb nrhiav lub hwj chim nrhiav kev tswj hwm nws los yog cais nws, uas ces triggers tsov rog ntawm “hnov”. Thiab seb nws revolves nyob ib ncig ntawm transcendent kev ntseeg los yog secular. Tib neeg tua neeg logics yog ua haujlwm rau cov neeg raug txim Moscow kev sim nyob rau hauv lub npe ntawm keeb kwm, rau cov neeg raug tsim txom ntawm genocides provoked los ntawm totalitarian nom tswv regimes, rau cov neeg raug txim ntawm Inquisition Catholic (Torquemada) thiab tus neeg tawm tsam (Calvin), ntawm Jewish fundamentalism los yog Islam sharia .

Hauv txhua qhov xwm txheej no, dab tsi tau muaj thiab tseem niaj hnub no ntau dhau ntawm kev ua haujlwm yog kev thuam ntawm lwm yam, kuj yog thawj txoj cai ntawm otherness nyob rau hauv lub teb ntawm “hnov” muab txoj sia, hauv nws lub neej thiab ntawm lwm tus, Nws yog tus ntawmkev ywj pheej ntawm lub siab, tswvyim heev tab sis Dhau li ntawm kev ceev faj thiab kev tawv ncauj uas nws txhais tau kuj qiv kev ntseeg tus kheej, kev hwm rau lwm tus, nrhiav qhov tseeb, ntawm kev hlub huv si zoo, ntawm simplicity, ntawm kev txo hwj chim, puv thiab paub ua neej nyob .

Nws yog lub sijhawm rau tuaj, tag nrho ntawm kev npau taws thiab teeb, qhov twg cov sheaves ntawm lub neej yav tom ntej yuav untied nyob rau hauv kev cia siab. Tej zaum cov txiv neej thiab poj niam ntawm qhov zoo yuav sawv los mus ntev taug kev mus yuav, overhanging cov Tsis paub, les continuateurs de l’oeuvre vive du grand transbordement, du grand Oeuvre de la vie, courte à notre échelle personnelle, mais si longue au vu du dépliement de l’avenir, et si opérante par les traces que nous nous devons d’inscrire dans le grand livre des mémoires que consulterons nos descendants .

Que l’esprit, le coeur et la raison nous assistent dans cette question du “hnov” car il y a plus grand que nous dans cet univers en expansion. Nous pouvons paraître aussi bien maigre fétu de paille jouet des éléments, qu’infime cellule hollogrammique de ce monde si vaste dans lequel nous sommes partie prenante, en responsabilité et en présence à ce qui est .

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