Le but de la relation n’est pas de faire de l’un avec
de l’autre, de le réduire au même, mais au contraire de le confirmer dans sa
différence et de faire de cette différence la condition même de l’alliance .
On ne se sert pas de la relation pour son propre
accomplissement, c’est la relation elle-même qui est notre propre
accomplissement et révélation d’un autre niveau d’expression de notre être,
l’Amour, qui est entre et au-delà de l’Amant et de l’Aimée .
Aller gaillardement à la rencontre de ce monde qui existe
vraiment, non de ce monde fantasmé par nos égos sourcilleux et apeurés, mais de
ce Réel, garant de la puissance imaginale de l’être, au-delà de la réalité
coagulée où s’englue l’esprit .
Chaque jour, être appelé à réactualiser l’espérance, à renouveler l’alliance
Tsuas yog nyob ntawd, hauv nws lub cev, zoo zoo. Ua pa tam sim no.
Thiab saib. Xav tias koj tag nrho yog yaj nyob rau hauv lub ntsej muag ntawm no
uas yog nyob rau hauv pem hauv ntej ntawm koj.
Thiab nws tseem ceeb npaum li cas yog qhov kev txwv ntawm kuv thiab qhov kuv qhia kuv tus kheej tau tshwm sim?, tsiv, qhov muag plooj thiab tom qab ntawd zoo li ua kom muaj zog los ntawm lub zog tsis muaj qhov chaw lossis qhov chaw.
Ntev feeb, tos los tsis tos,
nws tseem ceeb npaum li cas txij li thaum kuv muaj ntau yam keeb kwm raws li qhov kawg ntawm lub ntiaj teb no, thiab tias cov
lub sij hawm pulses sab nraum lub sij hawm dhau mus ntawm suab paj nruag thiaj hais tias kuv luam kuv
xav thiab kuv cov lus ntawm qhov tsis paub tam sim no.
Thov kom tus lark coj kuv tawm ntawm no reverie qhia kuv tias lig dhau lawm kuv yuav tau mus tsev.
Yuav tsum tau muab tshem tawm yog tag nrho
tus kheej, liab qab kiag li, kom cia txoj kev xyiv fab no tawm mus uas twb muaj lawm
Peb, qhov kev xyiv fab no ua ntej peb.
Tsis tas yuav mus nrhiav nws los.
Nws twb nyob ntawm no lawm.
Une des voies de la liberté intérieure n’est pas à trouver dans l’affirmation de soi comme on l’entend trop souvent, mais juste dans le fait d’être là. Juste là.
Juste être soi, ni plus ni moins, et être ouvert à l’autre.
La fureur de l’acte créateur dans toute sa nudité existentielle
semble surgir de la matière psychique du tiers inclus par la mise en évidence
de l’affectivité du tiers caché.