Thaum kawg ntawm kev npau suav tsis muaj lub tswb nrov Kuv sawv thiab koom nrog tus txiv neej alabaster nrog tus nplaig tis ntev cais tawm ntawm ib leeg tus laus ntawm kev paub ntawm tus txiv neej laus ntawm kev txawj ntse .
Los ntawm kev xav , dej khov siv lead ua khov hmo uas ploj lawm ncuav , nthuav tawm cov ntawv npaj tus duab ntxoov ntxoo seev cev raws ntug ntawm oblivion .
Thiab tuaj lub suab nrov ntawm ib tug burning meteorite hauv lub siabcaij nplooj ntoos hlav ncuavtso cai nyob rau hauv lub flap ntawm hmo ntuj ntawm solitudes kom dawb lub hnub los ua koj tus kheej .
Tsis muaj tus ntsuj plig
nyob rau hauv nws tus kheej , tab sis ntawm ib theem ntawm kev nco qab peb tuaj yeem tuav tau
cuam tshuam los ntawm peb lub hom phiaj los ntes nws, los ntawm kev ceev faj hauv kev nqa peb
saib dhau qhov pom thiab los ntawm peb qhov kev xav tias tseem muaj ntau
tej yam mus nrhiav tau nyob rau hauv peb lub ntiaj teb no thiab hais tias insistence ntawm peb txawj ntse mus
xav kom paub meej qhov tsis paub ze thiab tseem nyuaj heev
nthuav tawm tsuas yog ib theem ntawm peb txoj kev nrhiav rau qhov tseeb .
Tus ntsuj plig tsis yog
kev ntseeg los tsis muaj peev xwm txo tau mus rau qhov kev xav ; nws yog kev xyaum uas
hu peb los ua neeg ntiaj teb no, hauv ntiaj teb no, los ntawm qhov qhib thiab
lees txais qhov yog .
Tus ntsuj plig yog
kev txav mus los, nws muaj lub peev xwm rau kev txav mus los uas hloov zuj zus mus rau lub sijhawm
nrog zaj dab neeg, tus naj npawb thiab kev siv ntawm metamorphoses, kuaj
kev vam meej thiab obstacles kov yeej .
PEB
txoj sia, no awakening rau kev nco qab, qhov kev loj hlob ntawm tus Being uas animates peb
; Kuv thov kom muab faib ua peb theem, txhua tus muaj nws tus lej
qib kev ywj pheej, qhov ntev ntawm qhov chaw taug kev tshwj xeeb rau peb txhua tus,
raws li ib txoj kev yoog raws li kev ua haujlwm uas zoo li peb xav tau los ntawm txoj cai
sab nraud thiab zoo tshaj plaws uas peb tuaj yeem hu ua dej hiav txwv primordial, Dieu, ua
siab tshaj, qhov muaj tswv yim void, tus yawm Mystery los yog lwm yam .
Thawj tus
theem yog hais tias ntawm lub pob zeb thiab sab nraud realization ntawm ua nrog kev tsim ntawm
cov hauv paus los ntawm qhov seem ntawm kev tsim kho tuaj yeem nce . Qhov no
tsim nyog lub sij hawm ntawm kev sim tsuas yog yuav tsum tau siv nyob rau hauv
linear kev txawj ntse hom ntawm dual . Lub zog muaj xws li a
succession ntawm kev sib txuas thiab kev sib cais ntawm ob nqe lus ntawm no duality
. Cov ntsiab lus pom, xav thiab soj ntsuam dhau los ua kev sib cav uas maj
ntawm ib leeg mus txog rau lub sijhawm lawv theem kev ua phem, ntawm kev paub
thiab kev sib nrig sib hwm yog txaus los hloov qhov kev sim ntsib
ib qho kev sib cuag los ntawm qhov thib peb lub sij hawm yuav emanate : lub siab . Cov kauj ruam no yuav tsis hloov zuj zus
tsis yog thaum ob nqe lus sib cav, poob lawv qhov tshwj xeeb los ntawm
hodgepodge ntawm lawv altercation, yuav hloov lawv lub dag lub zog mus rau ib tug standstill
kos npe rau qhov poob ntawm qhov kev xav ntawm lub ntsiab lus, tuag nyob rau hauv ib txoj kev . Nyob ntawd
jousting yog xyaum kom txog rau thaum txhua tus fighter paub tag nrho cov
finesse ntawm no kos duab thiab tag nrho cov subtleties ntawm tus yeeb ncuab . Kev tshawb nrhiav ntawm
qhov chaw yog linear ; hniav, nyob rau theem no tsis paub dab tsi ntawm qhov muaj
ntawm ob sab ntawm ib txoj kab uas lub tsheb thauj nws yog
yuam kom txav mus los .
Qhov thib ob
theem yog qhov uas nws cov qauv dhau los ntawm ob mus rau peb yam . Le plan d’investigation
de la connaissance va alors être parcouru selon un mouvement circulaire . A
partir d’une zone centrale, au coeur de laquelle se trouve le point
d’immobilité qui contemple. L’âme décrit un cercle à une vitesse convenue .
Ces, lorsque ce cercle voisin de la zone centrale a été reconnu en détail, la
découverte s’étend de proche en proche à des circonférences de plus en plus
éloignées du centre . A ce stade, c’est une connaissance intérieure qui est
acquise, celle d’être le chercheur découvreur des lois qui gèrent l’infiniment
petit et l’infiniment grand . De circonférences en circonférences de plus en plus
éloignées du centre l’être est désireux de conclure . Le but semble si proche .
Et c’est là qu’un retournement peut s’effectuer . L’être dans sa tri-unité
expérimentée et confondue va pouvoir alors pouvoir tirer un grand trait sur
tout cet acquit qui n’est que construction occasionnelle . Il va pouvoir mourir
à son oeuvre pour revivre tel le phoenix sur des niveaux propices à sa destinée
.
Dans le
troisième stade le mouvement linéaire s’ajoutant au parcours circulaire, la
spirale de la réalisation se met en place, vis sans fin d’une ascension
, tentative pour réduire la distance avec l’absolu, marche vers un devenir
jamais achevé dont la promesse est fruit, épanouissement suprême, perfection,
retour aux origines, retour à soi . Plan par plan, niveau après niveau , l’âme
va tenter de se situer sur cette troisième dimension jusqu’à consommation des
cycles, jusqu’à notre dernier souffle . Quant à ce qui est au bout du chemin
nul ne le sait et le saura ; et c’est bien ainsi . Il pourrait s’agir d’un
stade où les âmes auraient nécessairement purifié une grande part de la matière
pour que l’accès à l’axe du retour les hausse au-dessus du plan terrestre .
Parfois, au creux
de nos profondes nuits, un orbe numineux apparaît ; signe que certaines âmes
devenues visibles à l’ensemble de l’humanité soient les repères et phares
permettant de dissiper les doutes et de stimuler notre effort à être
. Quel que soit soit le point atteint dans l’un des trois stades, la chute
est possible tant l’équilibre réalisé est fragile . Un rien le menace . Il est
d’autant plus vulnérable qu’il se croit assuré . Capable de résister aux plus
effroyables tempêtes il peut aussi être renversé par la moindre brise .Rejoindre “sa”
destinée, rejoindre “tus” destinée ; serait-ce la
direction montrée par la dynamique de l’âme ?
Les hommes sont faits d’une substance inouïe . A la fois chair,
intelligence et esprit, ils sont tous pareils et donc possèdent tous les mêmes
pouvoirs et possibilités essentielles . Leur grandeur est manifestée par tous .
Toute personne peut devenir grande . Chaque constituant du Mystère, de ce que
nous ne pouvons pas comprendre actuellement, de ce qui nous dépasse, est un
constituant de l’homme .
Hniav, cette capacité que nous avons d’agir et de gouverner corps et esprit, doit pallier aux limites et erreurs de l’homme en quête de la Connaissance . Tâche superbe, parce que relevant du grandir de l’être, mais néanmoins tâche dont les étapes, en contre partie, peuvent secréter l’euphorie, l’intempérance, l’orgueil, l’aveuglement, le désir de puissance, le pouvoir, toutes réactions émotionnelles et égocentriques recouvrant du voile trouble de l’ignorance la moindre avancée de la science lorsque celle-ci n’est pas associée à une réflexion ontologique sur le devenir de la nature humaine . Pour éviter cette déshérence il existe une solution : que l’âme soit connectée à l’Esprit Universel .
L’Esprit Universelne saurait être une
entité provenant du fond de l’univers ou un concept métaphysique issu d’une
théorie religieuse ; elle est le lieu originaire et imaginaire à la fois des
sources desquelles relèvent nos découvertes . L’Esprit Universel est vibrant de
substances intelligentes à partir desquelles les choses viennent . Il est là,
dans et à travers toutes choses, et l’homme se doit d’entrer en contact avec lui
et même de s’unir à lui afin quela Connaissanceadvienne . Et pour celà,
pour parcourir le chemin vers la Connaissance, il y a l’âme .
Hniavn’est pas un organe mais
anime et exerce tous les organes . L’âme n’est pas une fonction comme
l’intellect qui mémorise, calcule et compare . L’âme n’est pas une faculté mais
une lumière à laquelle nous avons accès . Elle n’est pas la volonté ou
l’intention mais plutôt cette volonté à être volonté et intention . Elle est
une immensité non possédée qui ne peut pas être possédée . Elle est mienne et
non mienne à la fois . J’en suis et je demeure en son centre tout en
l’expérimentant . Elle est le gant et le gant retourné de la prise en main de
notre destin .
L’âme est cette aspiration à se pourvoir en
compréhension dès que la “question” se pose, la question de notre
naissance sur terre, de ce que nous avons à y faire et de notre finitude .
L’âme est cette petite voix située au fond de
notre poitrine, cette voix du coeur, cette intuition, ce soutien, cette force
qui nous anime et nous fait vouloir vivre mieux que là où nous en sommes .
Hniav, pour atteindre son plein fonctionnement,
doit faire le ménage de ce qui la conditionne à nos instincts et aux us et
coutumes de notre nature terrestre . L’homme doit se disposer à un travail de
méditation et de réflexion à propos de ce qui nous sépare de ce mieux auquel
nous aspirons . L’homme doit s’élever à d’autres niveaux de conscience et
abandonner certaines actions en cours qui ne sont pas en accord avec ses
projets les plus élevés .
Cette lumière intérieure doit être entrevue, vue,
nommée, protégée, et mise en état de marche pour, constitutive de notre âme,
être l’énergie de notre destin d’homme-en-chemin .
C’est alors qu’un travail de rassemblement, de réappropriation de ces composants – cov tub rog, mystère, âme, esprit, kev paub, lumière, énergie -, nous engage à nous situer à un autre stade de compréhension, à un autre niveau de réalité . Il s’agit de rassembler ces éléments en un renversement de perspective où la chaîne dialectique qui lie les composantes les unes aux autres passerait la main, pour envisager une ” forme ” intégratrice, un espace holistique rassembleur, une sorte de viatique actif, de rappel à l’ordre, qui ne représenterait pas le souvenir d’une personne remarquable ayant vécue sagement, mais l’invitation à être grand, pour soi, pour la forme dont nous serions le dépositaire .
Cette forme, appelons-là” forme-vie “, nous accompagnera en permanence, à vue . Cette forme-vie c’est nous et bien plus que nous parce qu’englobante de ce qui nous entoure . Elle sera le garant, la foi, en nos propres perceptions, ressentis, intuitions, remontées de mémoire, analyses, actions .
Il n’est alors plus temps de se porter vers l’arrière, de ré-fléchir, mais d’être éminemment sincère dans sa pensée, de se reconnaître comme une personnalité puissante qui reçoit des connaissances par l’aspiration de ce qui est là à portée d’âme, et sait tout ce qu’elle a besoin de savoir . L’homme animé par son âme devenue ” âme suprême ” va vers son intégration, vers son unité .
Le courant de sa vie auquel il se soumet convoque
l’homme à une vigilance impliquée .
L’accès à son” âme suprême ” , thiab, s’il en était ainsi la chute serait terrible, car dans l’ordre de la connaissance sensible la montée suivie d’une épreuve provoque un passage par les bas-fonds . Et il n’y aura pas de passe-droit . Nous avons en nous deux instances intérieures qui nous tirent, l’une vers le haut, mus rau qhov kaj, et une vers le bas et les ténèbres .
Les progrès de l’âme ne se font pas par gradation mais par une ascension de l’ordre de la métamorphose – de l’oeuf au ver, du ver au papillon . Cov principe de discontinuitémontre ici sa fécondité . A chaque bond de croissance l’homme se développe là où il est, là où il passe et œuvre . Tus txiv neej, son esprit, ses capacités, ses connaissances – dont nous rappelons la forme unitaire, déchire les écorces du visible et du fini, ncuav, sortant dans l’éternité inspirer et expirer son air, l’air primordial . Il abandonne sa tunique de peau aux portes de l’universalité .
L’âme propose la simple élévation de l’être comme légèreté spécifique, non dans une vertu particulière mais pour toutes les vertus . Elle est au-delà des détails que notre intelligence conçoit . Elle produit, par delà des atermoiements qui la figent – ces morts-à-soi – , une liberté, une attitude d’action et de détermination dans la poursuite de nos buts, ainsi que de la gratitude pour les épreuves surmontées .
Bienvenue à l’âme de tous les instants, en début
et en fin de journée, au commencement et en fin de vie, dans le déplié de la
rencontre avec l’environnement que celui-ci soit une personne, une situation,
une perception sensorielle, signe ostentatoire majeur de cette forme-vie que
l’âme suprême convie au festin de la
Vie .
” Hniav … Je suis à mi-chemin
de l’ange qui est mon soi et de ma forme triple . Uni à cette claire lumière,
cette lumière est tout ce que je perçois . Puisse l’énergie du soi divin
m’inspirer et la lumière de l’âme me diriger . Puissé-je être conduit par cette
énergie spirituelle qui est mon soi de l’irréel vers le réel, de l’obscurité
vers la lumière, de la mortalité vers l’immortalité . Qu’il en soit ainsi et
puissions nous être aidé à faire notre tâche . “
Rau dab tsi
ntau tus poj niam thiab txiv neej ua qhev rau ib qho xwm txheej, ntawm ib lub zog, ntawm
lwm tus, nrog saib los yog lawv tus kheej ?
Rau dab tsi
lawv puas nyob zais hauv qhov chaw ntawm lawv qhov tseeb, hauv
“zoo li no, zoo li ntawd, tsis muaj dab tsi ua !”, tsis pom
tus duab ntxoov ntxoo uas txwv lawv txoj kev ywj pheej, qhov no sneaky kaw, qhov no nkag mus rau ntau dua
tias lawv tus kheej yuav ua rau lawv tau txais huab cua ntshiab los ntawm kev mus rau lwm qhov ?
Yooj yim heev
vim lawv ntshai . Zoo li cov saw hlau uas thaiv thiab rau txim rau lawv
rau lawv tej xwm txheej qhev, tau tiv thaiv kev ntshai . Raws li
yog tias cov saw hlau tsis pom kev no yuav tiv thaiv lawv ntawm kev txom nyem thiab tuag .
Vim ntshai dab tsis kawg . Nyob rau hauv pem hauv ntej ntawm dab tsi yuav coj lawv tam sim ntawd thiab
deb ntawm lawv qhov kev nplij siab tseem ceeb lawv nyiam nyob nrog .
Clinging rau lawv
cwj pwm, lawv illusions, lawv lub tswv yim, lawv cov lus dag thiab lawv txoj kev ntseeg,
lawv yog li cia siab tias yuav tsum txwv txoj kev cia siab ntawm lub neej uas inexorably
coj mus rau qhov kawg ntawm txhua yam . Zoo li muaj lwm yam tsis yog
lub neej tiag, lub neej no uas kev tuag yog ib feem tseem ceeb .
Tab sis cov hnyav no
chains ua rau lawv tog thiab poob dej. Lawv xav tuag ua ntej lawv muaj
nyob .
Lawv hla dhau
ntawm tam sim no, chained raws li lawv yog mus rau lub nco ntawm yav dhau los thiab mus rau lub utopia ntawm
tag kis . Lawv ruminate thiab npau suav nruab hnub tsis pom cov hniav ntawm cov nyom uas loj hlob hauv qab
lawv ko taw . Lawv kwv yees qhov tsis paub, caj dab stretched ntawm lub pillory yam tsawg kawg nkaus
hais, nyob rau hauv kev tshawb fawb ntawm ib tug oblivion uas yuav cia lawv dim txoj kev npau taws ntawm
caij nyoog , tuav txoj kev ncaj nraim mus rau qhov zoo li lawv muaj kev zoo siab .
Lawv tsis yog
nthuav qhia rau lawv tus kheej . Lawv ntshai dab tsi nyob ntawd, ntawm no thiab tam sim no . LUB
kev muaj tiag thiab lub impermanence ntawm txhua yam uas ntshai lawv thiab alienate lawv nyob rau hauv ib txoj kev.
lub sij hawm tab sis tseem tsis tau mus rau lub ntsiab lus ntawm kev saib mus rau lwm sab ntawm lub
ntug dej ntawm lawv lub neej .
Flow ntawm a
perpetual tam sim no ua rau lawv txhawj xeeb . Lawv xav noj tshuaj nrog ntau heev
artificial lures ntawm qhov tseeb, virtual, clichés uas yuav ua rau lawv
zoo li lwm tus, cov no rau lwm tus uas lawv tseem tsis kam lees txoj cai
ua pa ntau npaum li lawv . Sib xyaw rau hauv pawg neeg thaum shaming nws .
Vim li cas khib
nws lub neej los tiv thaiv nws tus kheej tawm tsam vagaries ntawm lub neej, tsim
coj txawv txawv fortresses tiv thaiv lub sijhawm dhau mus ?
Txiv neej
tso lawv tus kheej tawm tsam tag kis uas ntxhov siab heev, ntau dhau ib yam, tsis muaj
paub tias lawv nyob rau tib qhov chaw – coj txawv txawv pej thuam ntawm
ntsev, ncaj ncees ua ntej qhov ntws ntawm lub neej uas tos lawv.
Vim li cas ua
sawv ntsug thaum txhua yam nyob ib puag ncig koj muaj kev kub ntxhov, kev kub ntxhov, kev hloov pauv
?
Vim li cas thiaj xav tau
ntawm immobility, kom kub siab tiv thaiv tus kheej ntawm kev hloov ?
Vim tus txiv neej
yog ib tug tsiaj niaj hnub, leej twg ntshai tus tsis paub, ntawm tus coj txawv txawv, txawv ; Thiab
leej twg nrhiav qhov tseeb los ntawm txhua txoj kev, tus nqi, kev cai, ntawm
kev pov hwm, lav . Thiab yog vim li cas nws thiaj li npaj muag nws tus plig
tiv thaiv ib qho pinch ntawm perlimpinpin hmoov uas yuav ua rau nws yaj
hauv nws tus npau suav, nyob rau hauv nws castles nyob Spain .
Tus txiv neej kuj muaj
ntshai nws tus duab ntxoov ntxoo, ntawm no inhuman ib feem ntawm tus txiv neej uas los ntawm nws qhov yuam kev
tsis quav ntsej, saib tsis taus, tsim txom, spool, exploits, tyranizes thiab suppresses nws cov neeg zej zog .
Vim ntshai
txiv neej tuag nrhiav kev nyob mus ib txhis nyob rau hauv ib tug zoo siab rau
tsis tu ncua, kev coj cwj pwm cim nrog lub foob ntawm sustainability, ntawm
dhuav thiab pw tsaug zog “twj ywm” . Thaum peb haiv neeg
industrial yog raws li kev tsim khoom ntawm cov khoom uas yeej tsis muaj
sustainable nyob rau hauv thiaj li yuav tsim puas tau ntau dua nyob rau hauv lub ntiaj teb no cia siab rau nyob mus ib txhis
kev loj hlob !
Thiab tus txiv neej yog
invented mlom, vajtswv, nyob rau hauv thiaj li yuav immortalize koj tus kheej thiab zam txhua yam
kev xav raws li qhov tseeb tias nws tsuas yog nyob rau ib lub sijhawm, A
sij hawm tiav .
Yog li tus txiv neej
reacts tawm tsam no implacable destiny . Nws ob leeg hlub thiab ntxub qhov nws
tshaj thiab tswj tsis tau . Nws tsis lees tias nws yog tus coj los ntawm ib tug neeg muaj zog tshaj nws
. Nws ua phem rau nws tus kheej, sacks Niam ntiaj teb thiab relegates Vajtswv Leej Txiv mus rau lub ntiaj teb no
nkag tsis tau .
Cov vajtswv
omnipotent tig tawm los ua haujlwm tsis tau, cov me nyuam txoj kev ntseeg ntawm txiv neej ua rau lawv
rov qab mus rau lub empirical yog vim li cas ntawm lub social gods stamped nrog
kev hwm los ntawm qhov xov xwm yuav hais txog nws . Nws sib xyaw rau hauv pawg neeg, mus
ntawm lub chaw ntau pob, nyob rau hauv lub thermal da dej, ntawm lub circus thiab converses endlessly ntawm agora ntawm
virtualities, ib lub qhov muag glued rau qhov screen me me, kev xav ntawm lub vijtsam loj ntawm qhov tseeb
uas nws tsis tuaj yeem ntsib qhov tseem ceeb heev .
Clad hauv
kev paub tseeb, txiv neej nce qhov muag tsis pom kev … mus dawm taw
lub infinitely complex thiab kev ntseeg hais tias kev muaj tiag yog unenslaveable, los ntawm
cov txheej txheem, los ntawm cov vajtswv .
Yog nws tsis tua tus kheej
tsis yog, nws npaj txhij mus ncig, los ntawm kev txawj ntse thiab kev xav, LUB
zoo tagnrho rau, nqos nws lub siab nyiam rau lub hwj chim thiab nws txoj kev khav theeb, chaw nyob
ntug dej ntawmkev txo hwj chim, raws li lub caij nyoog kawg ua ntej qhov kev txiav txim siab loj, Ua ntej
kev vwm .
Los ntawm kev txo hwj chim,
qhov kawg kho rau paranoia, txiv neej yuav tsum nyob sib haum xeeb
nrog xwm nyob rau hauv thiaj li yuav xav tias complexity ntawm kev muaj tiag los ntawm chasing tam sim ntawd tag nrho
kev txo qis, los ntawm renouncing rau dominate, coj thiab ua qhev txhua yam .
Txiv neej yuav tsum yog ntsug .
Nws yuav tsum tau
ua siab mos siab muag, los ntawm denouncing kev tua neeg thiab tag nrho cov kev ua phem, hauv
rhuav tshem kev pe mlom, thiaj li muab yus lub neej .
Nws yuav tau ncaim lawm
ces hais “oui ua” , hauv kev ywj pheej thiab xav tsis thoob, rau qhov yog, Rau
raws li qhov txaus ntshai ntawm illusion ploj mus, cia lub rhiab ntawm lub
kev sib raug zoo tawm tsam keeb kwm ntawm frugality hauv nws txoj kev sib raug zoo nrog Xwm .
Synchronicity yog qhov tshwm sim los ntawm ob qhov xwm txheej sib txuasib txhij los ntawm lub ntsiab lus thiab tsis yog vim li cas .
Hauv lwm lo lus, synchronicity manifests nws tus kheej thaum muaj ib qho tseem ceeb coincidence ntawm lub hom phiaj sab nraud qhov tshwm sim thiab ib tug tshwm sim los yog ib tug tshwj xeeb lub xeev puas siab puas ntsws tsis muaj peev xwm mus xav txog ib tug causal mechanism ntawm lawv. .
Lub phenomenon ntawm synchronicity yog li ntawd sawv cev rau ib tug random thiab ib txhij lub rooj sib tham ntawm ob los yog ntau tshaj chains ntawm ywj siab txheej xwm tab sis muaj ib tug muaj zog lub ntsiab lus rau cov ntsiab lus ces rhiab rau lub resonance ntawm ob phenomena. . Qhov ntawd yog thaum txhua yam ua rau kev nkag siab .
Cov ntsiab lus uas tau ntsib synchronicity ua tim khawv txog kev cuam tshuam ntawm lub ntsiab lus uas tshwm sim pom tseeb ntawm cov xwm txheej yam tsis tas yuav tshawb nrhiav dab tsi. .
Cov xwm txheej no tsis yog tshwm sim los ntawm kev xav txog kev txawj ntse tab sis ntawm ib qho kev paub uas ua rau muaj kev ntxhov siab loj rau cov neeg uas tau ntsib vim nws cuam tshuam qhov kev xav thiab kev xav ntawm qhov tseeb ntawm lub sijhawm. .
Carl Gustav Jung suav hais tias peb lub hlwb tus cwj pwm raws li ib tug rationalist Westerner tsis yog tus cwj pwm ua tau xwb uas tso cai rau peb nkag siab tag nrho. ; thiab hais tias ntawm qhov tsis sib xws nws yog ib feem thiab txwv kev tsis ncaj ncees uas yuav tsum tau kho yog tias peb xav nce qib hauv peb txoj kev paub tus kheej thiab kev paub ntawm lub ntiaj teb .
Qhov kev sib txuas uas txuas ob txheej xwm uas ib qho priori muaj tsawg lub rooj sib tham qhia peb, los ntawm resonance ntawm concomitant phenomena, qhov tseeb tsis yog tsuas yog ua los ntawm kev tshwm sim sib cais los ntawm ib leeg .
Qhov txuas no uas tsis tuaj yeem piav qhia los ntawm lub hauv paus ntsiab lus ntawm causality qhia lub uniqueness ntawm ob lub ntsiab tam sim no : lub cev lub cev thiab lub psychic element . Zoo li lawv yog “entangled”, sib txheeb thiab manifesting lub ntiaj teb no kev txiav txim .
Yuav ib tug loj network txuas, tsis nyob rau hauv ib txoj kev linear tab sis nyob rau hauv daim ntawv ntawm ib invisible weaving ntawm cov ntsiab lus sib txawv rau hauv tag nrho hauv qab lub ntiaj teb phénoménal ?
Lub physicist David Bohm presupposes lub hav zoov ntawm a “dej hiav txwv ntawm lub zog” muaj keeb kwm ntawm ntug, keeb kwm los yog khoom siv, tsis yog psychic tab sis leej twg yuav transcendent . Yuav muaj ib tug hauv qab uas yuav nyob zoo upstream teeb meem ntawm ib sab ntau npaum li qhov tob ntawm kev nco qab ntawm lwm tus ib feem ; thiab hais tias qhov keeb kwm yav dhau no yuav yog qhov tsis paub kawg vim nws ua tsis tau kom tsis txhob hnia . Li no qhov kev xav uas tuaj yeem muaj cov neeg uas ntsib cov phenomena “ntawm uniqueness ntawm ua” los yog “kom muaj kev khuv leej” nrog lub ntiaj teb, xav “kev sib koom siab nrog lub ntiaj teb”, tsis yog nrog lub ntiaj teb ntawm ntau yam kev muaj tiag uas peb txav mus rau lub siab tab sis nrog lub ntiaj teb muaj peev xwm uas yuav cuam tshuam rau lub hauv paus nyob mus ib txhis ntawm peb lub neej .
Nyob rau hauv qhov tshwm sim ntawm synchronicity tsis muaj ua ntej los yog tom qab vim tsis muaj kev sib raug zoo ntawm cov xwm txheej.. Tsis tas li ntawd qhov kev sib raug zoo no tsuas tuaj yeem cuam tshuam txoj hauv kev mus rau lub sijhawm uas tsim peb lub zeem muag ntawm lub ntiaj teb. .
Kom nkag siab tag nrho cov phenomena, nws yog qhov nthuav kom qhib rau lwm tus txoj kev xav, nyob rau hauv lub ntiaj teb no nyob rau hauv dab tsi unfolds sab nraum ntawm tej yam cwj pwm ua ntej , tawm ntawm peb qhov kev ncua sij hawm thiab peb qhov kev ntshai .
Rau David Bohm, muaj ob txoj cai ntawm lub ntiaj teb no :
kev txiav txim kom meej meej thiab implicit xaj .
Kev txiav txim meej meej yog nyob ntawm txhua tus neeg ncav cuag
los ntawm cov khoom, hais thiab txheej xwm uas nyob rau hauv peb
chaw-lub sij hawm . Nws characterizes ib ntus realizations uas lub
tej yam tau nthuav tawm, hauv kev nkag siab tias txhua yam txuas tsuas yog hauv nws
tus kheej ib cheeb tsam ntawm qhov chaw thiab lub sijhawm, sab nraud thaj tsam koom
rau lwm yam . Tab sis cov ntsiab lus no tsuas yog ua tiav ib ntus xwb
uas tshwm sim los ntawm keeb kwm yav dhau uas yog ntawm kev txiav txim .
Qhov kev txiav txim implicit, rau David Bohm, yog a
ib qho kev npaj nyob rau hauv uas daim ntawv-kev tshwm sim yog folded rau hauv tag nrho plenitude nyob rau hauv
ib cheeb tsam ob loj thiab unitary uas underlies lub ntiaj teb no meej . Qhov no
kev txiav txim tsis siv tau rau peb txoj kev nkag siab, rau peb lub cev
kev xav, thaum ua intuitively ze rau peb thiab tshwj xeeb tshaj yog rau ib
qhov tob tsis kawg . Qhov kev txiav txim implicit no tsis txaus siab rau feem ntau
cov kws tshawb fawb uas cog lus los ntawm qhov tseeb ntawm qhov tseeb . Ib yam nkaus
puas qhov kev txiav txim implicit hover zoo li plausible virtuality uas peb ua tsis tau
qhia tias nyob rau hauv lub xub ntiag ntawm ib tug neeg loj dua koj tus kheej, tsuas yog nyob rau hauv kev lees paub ntawm lub ntiaj teb
maj mam tias peb muaj qhov xav tau los nrhiav kev nqis peev .
Selon David Bohm, lub xeev ntawm implicit txiav txim
muaj nyob rau hauv tag nrho lub qab ntuj khwb . Thaum muaj xwm txheej tshwm sim thiab ua rau a
pom daim ntawv, daim ntawv no tsuas yog txhawb nqa, tsuas ua kom meej xwb, hauv qab
ib qho tshwj xeeb thiab ib ntus yam dab tsi yog implicit ntawm qhov chaw .
Qhov xwm ntawm lub qab ntuj khwb yuav yog ib tug flux
nthwv dej nqa cov ntaub ntawv uas yuav tshwm sim lawv tus kheej ntawm qee lub sijhawm,
raws li cov xwm txheej tso cai rau kev hloov kho hauv lub ntiaj teb meej meej, thiab
peb yuav coj nws raws li kev muaj tiag . Peb pom muaj, tib yam
quantum field specifications, tseeb invisible matrix ntawm peb
kev muaj tiag uas khiav tawm peb cov kev xav zoo ib yam ntawm qhov chaw-lub sijhawm.
Kom paub, Nws yog
lees paub kev txhais lus ntawm qhov tseeb ntawm lub ntiaj teb sab nraud. Nws yog co-producing a
khoom. Nws yog qhov kev nthuav dav ntawm lub ntsiab lus nqa tawm ntawm lub ntsiab lus ntawm lub ntiaj teb sab nraud thiab
peb lub peev xwm los ua qhov no “tsis yog peb lub ntsiab” rau peb lub neej, yam
xav, tus tsim lub ntsiab lus.
Objectivity yog
ib yam khoom uas ntxiv rau cov ntaub ntawv uas tshwm sim, elle, lub hom phiaj
tus kws tshawb fawb. Peb tuaj yeem, los ntawm qhov khoom, hla qhov kev kawm uas
koom thiab ua yeeb yam hauv kev tsim cov khoom ua, sib txheeb,
ua ntej qhov tshwm sim ntawm qhov khoom, nco ntsoov.
Kev sib tham
yog tsim los ntawm qhov kev kawm thiab cov khoom. Ib tug recursive logic yog nyob rau hauv ua hauj lwm muaj ;
peb tsim kev paub thiab cov khoom peb tau tsim
koom nrog peb tus kheej ntau lawm ntau npaum li cov neeg
tsim lub zej zog uas tsim cov tib neeg.
Yog li, paub,
nws ntsib lwm tus, Nws tshwm sim rau lwm tus thiab dhau ntawm lwm tus thaum yug los
nrog nws, nws qhib qhov rooj rau sab nraud, nws qhia koj tus kheej.
Paub yog muab daim ntawv rau lub paradox ntawm enunciation ntawm txoj kev xav
lub hom phiaj uas ua ke nrog tus cwj pwm subjective ntawm qhov kev kawm.
Paradigm .
Lub paradigm yog
ib txoj hauv kev txuas cov kev xav los yog pawg los ntawm kev suav nrog,
kev tsis sib haum xeeb, kev sib txuas, cais tawm, kom ua tiav ib hom kev sib raug zoo
logic. Lub paradigm pom qee qhov kev sib raug zoo ntawm kev sib raug zoo dua li lwm tus
nyob rau hauv tag nrho cov subjectivity. Hauv qhov kev nkag siab no nws tsis tuaj yeem yog objectivity los ntawm
tswj tias nws ua haujlwm dhau kev hais lus tab sis txawm li cas los xij tsim cov xwm txheej rau
peroration , qhov no singular coupling ntawm lub syllogism thiab lub resonance tshwm sim
mus rau qhov tseeb dhau lawm.
Paradigm los ntawm
nws peremptory contours roj qhov kev tsis sib haum xeeb uas nws teeb meem nws cov qauv thiab
npaj cov qauv ntawm kev sib cav. Los ntawm nws tag nrho nthuav tawm, nws
coj los ua ke cov kev xav thiab hu lawv cov neeg sau ntawv los ua laj thawj ntxiv rau kev hais lus
nyob rau hauv ob qho kev txav ntawm kev saib xyuas kev xyiv fab thiab kev pheej hmoo noj hauv
lub invocation ntawm lub tswv yim.
Paradigm
tswj lub logic ntawm kev hais lus. Nws yog lub sijhawm los tswj ob qho tib si
dab tsi yog logic thiab semantic hauv kev hais lus. Nws tso cai, hauv
tej yam kev mob ntawm kev ywj pheej thiab lub luag hauj lwm subjecting txiv neej rau nws
ib puag ncig, thiab los ntawm nws cov propitiatory quartering ntawm dab tsi yog thiab dab tsi
tsis yog, nruab nrab ntawm cov ua tiav thiab cov tsis ua tiav, nruab nrab ntawm kaw thiab qhib,
nkag mus rau lwm theem ntawm kev muaj tiag.
Paradigm
npog ntau yam kev paub, los ntawm nws qhov yooj yim tshaj plaws rau
uas yog qhov loj tshaj complexity. Lub complexity paradigm xav tau
paradigm ntawm simplicity kom tsim tau nws txoj kev loj hlob. Paradigm
ntawm simplicity yog ib tug paradigm uas coj kev txiav txim mus rau lub ntug los ntawm kev sim
mus caum deb heev nyuaj. Simplicity pom ib lub ntsiab thiab tsis
lwm yam. Lub hauv paus ntsiab lus ntawm kev simplicity yog cais qhov muaj feem cuam tshuam
(kev tsis sib haum xeeb), los yog koom ua ke yam uas tau tawg (txo). Lub paradigm ntawm
complexity ib feem, nws, nyob rau hauv ib tug qhuav spin ua ntej lub astonishment tshwm sim los ntawm
tus tsis paub, qhov inconceivable los yog txawv kiag li ; il engendre la complétude espérée
sur le mode de l’incomplétude concédée.
L’idéologie .
L’idéologie est
une notion neutre ; c’est un système d’idées qui peut prendre l’aspect d’une
doctrine, d’une philosophie, d’une théorie. Il existe une multitude
d’idéologies qui appartiennent à des groupes humains, à des cultures, à des
associations qui dureront un certain temps. L’idéologie structure, rassemble,
cadre et limite le groupe dans sa double acceptation sécuritaire et
liberticide. Ces idées sont ce qu’elles sont ; elles obligent le
“chercheur de sens” à l’acceptation de ce qui est, à la perspicacité,
à l’humilité, à une visée transdisciplinaire faite d’incomplétude, de non
séparabilité des éléments entre eux et d’ouverture à ce qui advient, à ce qui
est et sera..
L’idéologie n’a
que faire de la morale au sens universel du terme ; elle est transmorale et
engage l’être-conscient que nous tentons d’être à une disposition
comportementale faite de fluidité d’esprit, de coeur et d’acceptation de toute
forme de la vie dans ce qu’elle a de surprenant, de rationnel, d’irrationnel,
de bouleversant, de tonitruant et de merveilleux sur notre terre.
Ces systèmes codés
que sont les idéologies sont au dessus des lois. Elles nous engagent à être de
ce monde tout en laissant une ouverture à l’hors-monde, à tout ce qui ne relève
pas encore des domaines de la connaissance … mais dans les limites de
l’idéologie du moment.
L’idéologie ; le
chemin de l’affirmation de soi, le chemin de la soumission à plus fort que soi,
le chemin des noirceurs consenties par notre peur de réellement penser, le
chemin des formules sèches apposées au frontons des temples, le chemin de la
survie pour qui ne sait vivre.
L’idéologie,
nécessairement sujette à caution dès qu’on la saisit sous l’aspect de ses
multiples avatars – doctrines, religions, habitudes, coutumes -, et
qu’une analyse complexe de sa mise en place et de son évolution la confronte à
ses sources, se trouve être l’arène où s’affrontent le sujet et l’objet, entre
l’homme et son ombre, entre le bien et le mal, entre le tout et les parties,
rencontre bouleversante à court terme et créatrice de lendemains qui chantent
ou déchantent, rencontre à plus long terme, spontanée, pleine d’énergie et de
nouveauté, de rebondissements, de beauté, de coeur, d’innocence et de
dépassement de soi sur son chemin.
Je ne sais rien , thiab tseem .Serait-ce ?Un camp de nomades campant entre mes yeux ?Un panneau indicateur du sens à donner à la vie?La piste noire des atterrissages pour un dauphin céleste ?Le grand fleuve de l'air ?Le crâne des chants de l'essentiel ?Un rideau rouge qui s'ouvrirait dans le mauvais sens ?La levée d'une fleur au désert ?Le mirage doux amer d'un soir de solitude ?La charité engendrant le parfum métallique d'une rose des sables ?Un amour en infinie conversation ?Le cri suraiguë d'une larme de cristal ?Une anecdote colportée entre ciel et terre ?Une joie éternelle sans que l'architecte intervienne ?Un épervier à son zénith se mirant dans une naine blanche ?Un ange né dans la paume de la main ?Une très humble et douce pensée d'amour ?Les pétales de la dernière étoile ?Un caillou et puis son double en saccades réfléchi ?Le jet de tous nos soucis ?L'entre parenthèses du visage des nuées ?La trace des oiseaux de passage en route vers la pensée ?L'émerveillement ceint de deux festivités ?Thiab "6 mars 2014" de garde ce jour ci ?Un caillou en son centre dissout par une comète ?Le ventre décharné de la patience à bout de souffle ?Le bruit d'un papier que l'on froisse ?L'anémone pulsatile d'un frais printemps ?Une chambre d'or en ses rideaux de tulle ?Une petite fille qui mange du chocolat ?Le maquillage enlevé au soir du grand savoir ?Le creuset où rejoindre sa famille d'origine ?Un pied dans l'au-delà et l'autre en terre ?Une goutte de présence entre les lèvres de l'absence ?Une étiquette collée par les doigts de la foi ?La frêle relique d'un saint ?Le cri égaré d'un courrier en instance ?Le calme d'un torrent au sortir des gorges de la montagne ?L'adolescent tenant contre son flanc le hérisson de son enfance ?Un couffin de fruits et de légumes dans l'arche de Noé ?Le regard mystique qui fait exister le je ne sais quoi ?L'incomplétude essentielle à toute perfection ?La lumière qui s'attarde entre deux paravents ?L'humble vêture de la grande vie dont nous ne savons pas grand chose ?Le départ. Le libre court enfin donné aux étoiles dans notre ciel intérieur ?( Painting los ntawm Elianthe Dautais ) 194