Indoda “ifike”

Indoda yinto engenakwahlulwa. Ngokudityaniswa komzimba, kuthathelwa ingqalelo i i-psyche ehambelana nokuguquguquka kokuvula ingqondo kwimbono ngokomoya, umntu mnye. Lo mbono unxantathu womntu waqulunqwa nge : umzimba-CO-, incakuba-AM-, ingqondo-ES- yi kubalulekile ukuba yinxalenye yendlela yethu yokukhula, ngenxa yendoda “ifike” .

Le corps n’est pas le tombeau de l’âme comme le pensait Platon, kodwa isixhobo somculo siphefumlelwe nguMoya. Kwindlela yethu, être spirituel ce n’est pas échapper au corps mais s’ouvrir dans son corps à l’action de l’Esprit. Le corps traduit, d’une manière palpable et physique ce qui est autre, yintoni i-metaphysical, ce qui est impalpable et invisible . Le corps nous met en contact avec la réalité et nous permet un premier déchiffrage de l’univers qui nous entoure. Ngaye, siyabona, entender, ukubamba, ukuva, ukungcamla. Par nos sens nous accueillons des informations tangibles, informations qui peuvent nous faire accéder à des plans subtils .

AmaYuda anendlela emanyeneyo ebantwini. Ils le considèrent comme un tout : la isitulo (ixelwe kwangaphambili) pénétrée par le souffle (nefesh) où la chair est moins la chair-viande que l’Homme tout entier dans sa dimension cosmique et la “nefesh” la vitalité de la chair, yintoni eyenza ihambe. Ngaphaya, la chair ne se saisit jamais séparée du souffle. La chair sans le souffle n’est plus chair mais cadavre .

I IBhayibhile wazisa nombono ye“Imvula” I-WHO uwenza afaneleke uMoya kaThixo, umoya ovuselelayo. Oku “Imvula” iyaxhokonxa isidalwa esingagqitywanga ukuba sibe yinxalenye yentshukumo yokuphumelela, yokukhula kobuntu. I “Imvula” ivumela ukuseka ukuhambelana kwamacandelo amabini asisiseko soMntu, “ixelwe kwangaphambili” njl“nefesh” . Uyabomeleza .

Les Grecs ont perçu que la distinction entre l’esprit et l’âme s’avère essentielle. Platon pensait qu’en son intériorité l’âme prend conscience d’un quelque chose d’autre, elle est au-delà des considératins bassement matérielles, kumnqweno wakhe wokufuna ukogqitha . Cette dimension de l’âme, wambiza “thina”. i “thina” est apparenté à un organe de vision. Nguye onokwenzeka, au sein de la psyché de poser un regard sur les éléments de la psyché .

Kwakhona kuthiwa inxalenye ephezulu yomphefumlo okanye inqaku elilungileyo le incakuba, le“thina” ezichaza Intliziyo enzulu njengamandla okuthula, yesazela nokuzimisela. Umthamo wokuthula kwangaphakathi okanye “Hesychia” ulinge kwi ukucamngca nokuthandaza, ibonakalisa isimo esizinzileyo sokubakho. Umthamo yesazela, yokuthetha kunye nentetho ivumela uMntu ukuba abe nolwazi yeentshukumo zakhe zangaphakathi kunye nokukwazi ukubiza amagama afana neemo, bona iimvakalelo, iimvakalelo, inkanuko. ukukwazi ukwenza izigqibo kunye ukuzimisela yile nkululeko uMntu kufuneka abhalise kwaye uhlale kwi-inner dynamism ngaphandle kokuphazanyiswa yi ukucela ihlabathi okanye ukuzivumela ukuba ujikwe ngeengcinga ze-parasitic .

Kungoko ke nguMoya, le “i-pneuma”, Igama lesiGrike elithetha ukuba uMphefumlo ovela kuThixo uza kukunika amandla. Il éclaire toute chose. Nous sommes alors des êtres en devenir d’être réellement des êtres vivants . Kuxhomekeke kuthi ukuba singaphoswa koko kujoliswe kuko, angasivali, ukuzilungisa ngokwethu ubuntu, d’accéder à notre propre désir, à notre propre manière d’être car la parole de chacun d’entre nous est essentielle pour l’ensemble .

Kungendlela yokuindoda “ifike” ukuba siqhubele phambili kuxolelwaniso lwangaphakathi, isiseko sabo bonke ubomi bobudlelwane uxolile .

174

Shiya iMpendulo

Idilesi yakho ye-imeyile ayizupapashwa. Iindawo ezifunekayo ziphawulwe *

Esi siza sisebenzisa i-Akismet ukunciphisa ispam. Funda ukuba idatha yezimvo zakho icutshungulwa njani.