L’homme “nāk”

Vīrietis ir nedalāms veselums. Caur ķermeņa integrāciju, ņemot vērā psihe, kas saistīta ar apziņas atvēršanas dinamiku perspektīvā garīgais, cilvēks ir viens. Šis cilvēka trīspusējais redzējums ir izveidots autors : ķermenis-CO-, asmens-AM-, prāts-ES- ir svarīgi, lai būtu daļa no mūsu esības izaugsmes ceļa, par vīrieti “nāk” .

Le corps n’est pas le tombeau de l’âme comme le pensait Platon, bet Gara iedvesmots mūzikas instruments. Mūsu pieejā, être spirituel ce n’est pas échapper au corps mais s’ouvrir dans son corps à l’action de l’Esprit. Le corps traduit, d’une manière palpable et physique ce qui est autre, kas ir metafizisks, ce qui est impalpable et invisible . Le corps nous met en contact avec la réalité et nous permet un premier déchiffrage de l’univers qui nous entoure. Ar viņu, mēs varam redzēt, iekļūt, pieskarties, sajust, pagaršot. Par nos sens nous accueillons des informations tangibles, informations qui peuvent nous faire accéder à des plans subtils .

Ebrejiem ir vienota pieeja cilvēkiem. Ils le considèrent comme un tout : la krēsls (prognozēts) pénétrée par le souffle (nefesh) où la chair est moins la chair-viande que l’Homme tout entier dans sa dimension cosmique et la “nefesh” la vitalité de la chair, kas to iekustina. Tur, la chair ne se saisit jamais séparée du souffle. La chair sans le souffle n’est plus chair mais cadavre .

The Bībele arī ievieš jēdzienu no“Lietus” PVO kvalificē Dieva Garu, uzmundrinošā elpa. Šis “Lietus” mudina nepabeigtais radījums, kas mums ir jābūt daļai no dinamikas par sasniegumu, par esības izaugsmi. The “Lietus” ļauj izveidot Cilvēka divu sastāvdaļu saskaņotība, “prognozēts” et“nefesh” . Viņa dod viņiem enerģiju .

Les Grecs ont perçu que la distinction entre l’esprit et l’âme s’avère essentielle. Platon pensait qu’en son intériorité l’âme prend conscience d’un quelque chose d’autre, elle est au-delà des considératins bassement matérielles, par viņa tiekšanos pēc transcendences . Cette dimension de l’âme, viņš viņu sauca “nous”. Le “nous” est apparenté à un organe de vision. Viņš ir iespēja, au sein de la psyché de poser un regard sur les éléments de la psyché .

To sauc arī par dvēseles augšējo daļu vai smalko punktu asmens, uz“nous” identificē sevi dziļa sirds kā spēja klusēt, sirdsapziņas un apņēmības. Iekšējā klusuma spēja vai “Hesihija” eksperiments meditācija un lūgšana, elle caractérise un état stable de l’être. La capacité de conscience, d’expression et de parole permet à l’Homme de prendre conscience de ses mouvements intérieurs et de pouvoir les nommer tels que les humeurs, les émotions, les sentiments, les passions. La capacité de décision et de détermination est cette liberté que possède l’Homme de s’inscrire et de demeurer dans un dynamisme intérieur sans se laisser distraire par les sollicitations du monde ou de se laisser détourner par des pensées parasites .

C’est alors que l’Esprit, uz Pneuma, terme grec signifiant le Souffle provenant de Dieu vient dynamiser l’être. Il éclaire toute chose. Nous sommes alors des êtres en devenir d’être réellement des êtres vivants . Tas ir atkarīgs no mums, lai nepalaistu garām mērķi, lai mūs neslēgtu, pārkonfigurēt sevi atbilstoši savai personiskajai identitātei, d’accéder à notre propre désir, à notre propre manière d’être car la parole de chacun d’entre nous est essentielle pour l’ensemble .

Tas ir caur šo pieejuvīrietis “nāk” ka mēs varam progresēt uz iekšēju samierināšanos, visas attiecību dzīves pamats nomierināja .

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