Blade, esi sitshixo

Amadoda enziwe ngento engakholelekiyo . zombini inyama, ingqondo nomoya, zonke ziyafana kwaye ke ngoko zonke ziyafana amandla abalulekileyo kunye nezinto ezinokwenzeka . Ubukhulu bawo bubonakaliswa ngabo bonke . Nabani na unokuba mkhulu . Ilungu ngalinye leMfihlakalo, Ngokuba asinakuyiqonda okwangoku, into engaphaya kwethu, yi isiseko somntu .

Blade, cette capacité que nous avons d’agir et de gouverner corps et esprit, doit pallier aux limites et erreurs de l’homme en quête de la Connaissance . umsebenzi omkhulu, parce que relevant du grandir de l’être, kodwa nangona kunjalo umsebenzi onezigaba, ukubuyisa, peuvent secréter l’euphorie, ukungakwazi ukuzeyisa, ukuzingca, ubumfama, umnqweno wokuba namandla, amandla, toutes réactions émotionnelles et égocentriques recouvrant du voile trouble de l’ignorance la moindre avancée de la science lorsque celle-ci n’est pas associée à une réflexion ontologique sur le devenir de la nature humaine . Ukunqanda olu khula kukho isisombululo : que l’âme soit connectée à l’Esprit Universel .

UMoya wendalo iphela ayinakuba a umbutho osuka ezantsi kwindalo iphela okanye ingqikelelo yemetafizikhi evela ku ingcamango yonqulo ; yimvelaphi kunye nendawo yentelekelelo zombini imithombo eziphuma kuyo iziphumo zethu . UMoya wendalo iphela udlamkile nge izinto ezikrelekrele eziphuma kuzo izinto . Ukhona, kuzo zonke izinto, yaye umntu umele adibane naye kwanokumanyana naye ukuzeulwazi kwenzeke . Yiyo loo nto, ukuhamba indlela eya kuLwazi, kukho umphefumlo .

Blade ayilolungu kodwa ivuselela kwaye isebenzise onke amalungu omzimba . Umphefumlo awungomsebenzi onje ingqondo eyinkqayayo, bala uze uthelekise . Umphefumlo awulogunya kodwa isibane esinokufikelela kuso . Akayiyo intando okanye injongo kodwa kunoko oku kuya kuba yintando kunye nenjongo . Ngu ubungakanani obungenabo obungenako ukubakho . Ngowam kwaye hayi eyam ngaxeshanye . Ndinguye kwaye ndihlala kwiziko layo ngelixa ukuyilinga . Uyiglavu kunye neglavu ephakanyisiweyo yokubamba kwe ikamva lethu .

Umphefumlo lo ngumnqweno wokuzibonelela ukuqonda ngokukhawuleza “umbuzo” ivela, umbuzo wethu ukuzalwa emhlabeni, ngento ekufuneka siyenzile apho kunye nokuphela kwethu .

Umphefumlo lelo lizwi lincinci lisezantsi esifubeni sethu, eli lizwi lisuka entliziyweni, le intuition, le nkxaso, la mandla oko kusiqhubela kwaye kusenza sifune ukuphila ngcono kunalapho sikuyo .

Blade, ukuphumeza ukusebenza ngokupheleleyo, kufuneka sicoce ukuba zeziphi iimeko kwithuku kunye nemikhwa kunye amasiko endalo yethu yasemhlabeni . Indoda kufuneka iwulungele umsebenzi we ukucamngca kunye nokucamngca malunga nokuba yintoni esahlulayo kuloo nto ingcono ukuya kuyo siyanqwenela . Umntu kufuneka anyukele kwamanye amanqanaba okuqonda kunye lahla izenzo ezithile eziqhubekayo ezingahambelaniyo nayo iiprojekthi eziphezulu .

Oku kukhanya kwangaphakathi kufuneka kubonakale, vue, igama, ekhuselweyo, kunye nokugunyaziswa, inxalenye yomphefumlo wethu, ukuba ngamandla ekamva lethu njengendoda-endleleni .

Kulapho ke umsebenzi wokuhlanganisa, de réappropriation de ces composants – imizimba, imfihlelo, umphefumlo, esprit, ukuqonda, ukukhanya, amandla -, nous engage à nous situer à un autre stade de compréhension, kwelinye inqanaba lenyani . Il s’agit de rassembler ces éléments en un renversement de perspective où la chaîne dialectique qui lie les composantes les unes aux autres passerait la main, ukuqwalasela a ” ukumila ” isihlanganisi, indawo edibanisayo epheleleyo, une sorte de viatique actif, biza iodolo, qui ne représenterait pas le souvenir d’une personne remarquable ayant vécue sagement, mais l’invitation à être grand, yena ngokwakhe, ngenxa yohlobo esiya kuba ngabagcini balo .

Le milo, masiyibize ” ubomi-ifomu “, nous accompagnera en permanence, ngokubona . Cette forme-vie c’est nous et bien plus que nous parce qu’englobante de ce qui nous entoure . Uya kuba ngumqinisekisi, kwahamba, en nos propres perceptions, waziva, Intuitions, inkumbulo iphakamisa, uyahlalutya, izenzo .

Il n’est alors plus temps de se porter vers l’arrière, ukucinga, kodwa ukuba anyaniseke kakhulu kwingcinga yakhe, de se reconnaître comme une personnalité puissante qui reçoit des connaissances par l’aspiration de ce qui est là à portée d’âme, et sait tout ce qu’elle a besoin de savoir . Umntu ophilisiweyo ngumphefumlo wakhe uba ” umphefumlo ophezulu ” va vers son intégration, kwiyunithi yakhe .

Umsinga wobomi bakhe angenisa isamani kuwo indoda ephaphileyo ebandakanyekayo .

Ukufikelela kwakhe ” umphefumlo ophezulu ” , njl, s’il en était ainsi la chute serait terrible, car dans l’ordre de la connaissance sensible la montée suivie d’une épreuve provoque un passage par les bas-fonds . Et il n’y aura pas de passe-droit . Sinamagunya amabini angaphakathi kuthi asitsalayo, enye phezulu, ekukhanyeni, kwaye omnye wehle kwaye umnyama .

Les progrès de l’âme ne se font pas par gradation mais par une ascension de l’ordre de la métamorphose – ukusuka kwiqanda ukuya kwimpethu, du ver au papillon . i umgaqo wokuyeka ibonisa ukuchuma kwayo apha . Ngokutsiba ngakunye kokukhula indoda iphuhla apho ikhoyo, là où il passe et œuvre . Indoda, ingqondo yakhe, izakhono zakhe, ulwazi lwakhe – dont nous rappelons la forme unitaire, ukrazula ixolo elibonakalayo neligqityiweyo, galela, sortant dans l’éternité inspirer et expirer son air, I'air primordial . Il abandonne sa tunique de peau aux portes de l’universalité .

L’âme propose la simple élévation de l’être comme légèreté spécifique, non dans une vertu particulière mais pour toutes les vertus . Kungaphaya kweenkcukacha ezithathwa bubulumko bethu . Uyavelisa, ngaphaya kokulibazisa oko kuyikhenkceza – ezi zifile-to-self – , inkululeko, une attitude d’action et de détermination dans la poursuite de nos buts, ainsi que de la gratitude pour les épreuves surmontées .

Wamkelekile kumphefumlo womzuzu ngamnye, ukuqala kwaye ekupheleni kosuku, ekuqaleni nasekupheleni kobomi, ekutyhilweni kwe ukudibana nokusingqongileyo nokuba ngumntu, imeko, ukuqonda ngokweemvakalelo, uphawu olukhulu ostentatious le form-ubomi ukuba umphefumlo ophakamileyo umema kumthendeleko we Ubomi .

” Blade …  Ndiphakathi yengelosi eyisiqu sam kunye nesiqu sam kathathu . Ukudibanisa nolu kukhanya lucacileyo, oku kukhanya kuko konke endikubonayo . Yanga amandla obuqu bobuthixo ndikhuthaze kwaye ukukhanya komphefumlo kundikhaphele . Yanga ndingakhokelwa yilento amandla omoya okuyisiqu sam ukusuka kokungeyonyani ukuya kokwenyani, yobumnyama ekukhanyeni, ukusuka ekufeni ukuya ekungafini . Makube njalo kwaye ngamana singancedwa ukwenza umsebenzi wethu . “

200

Shiya iMpendulo

Idilesi yakho ye-imeyile ayizupapashwa. Iindawo ezifunekayo ziphawulwe *

Esi siza sisebenzisa i-Akismet ukunciphisa ispam. Funda ukuba idatha yezimvo zakho icutshungulwa njani.