Foʻi mā ʻe valu pea kuo ʻosi ʻi he Sāpaté ke tekaʻi ʻi he falikí ʻo ʻikai ʻai e nima ke tokangaʻi e ngaahi meʻa ʻoku fie maʻú.
S'agenouiller
dans ces églises vides
conques du silence
comme cette rose sans pourquoi
qui fleurit parce qu'elle fleurit.
Caquetant
sans avoir à le prouver
rend la chose aimable
ô désir
essence même.
Se faire dresser le portrait
est chose admise par les maîtres de maison
comme d'être soi suppose l'unité
cette identité enfin perçue
avant de gagner les profondeurs.
ʻOku fakafalala ʻa e ikuʻanga ki he ma ʻe taha ʻi he ʻaho takitaha pea mo e fika valu ki he tokotaha te ne paasi ʻa e Pignat ʻo e fiekaia ʻi he tau ʻi he moʻui kotoa.
Etre le destrier de ses nuits
à veiller jusqu'à la fin
sur ce rien qui nous retient
moment supportable
si le rire ne se prend au sérieux.
ʻE hanga ʻe hono fehulunaki ʻo e ngaahi foʻi maa ʻo ngaohi ha fanga kiʻi meʻakai iiki ki he Crescent hono hoko pe sacristan vilo molu ʻi he lineni ʻo e fale ko e fakahikihiki ʻo e ngaahi ʻaho fiefia.
" ʻOku lelei ange ʻa e koloa ki he masiva kapau ko e ngaahi ʻuhinga fakapaʻanga pe "
disait Woody Allen au grand maître des chérubins
faisant rose d'un air grave
de tout épineux du chemin.
Le pain en bout de table
augure d'une répartition de la pitance
plaisir d'une modération à venir
quand souffle par le devant
l'entréedans la danse de chaque promesse.
1192